echo

Ik ga vandaag een echo maken.Spannend.Ik ben 9 wk.Nou,ik kijk er naar uit.Om te zien of alles goed is en of al het hartje klopt.Ja van alle ''niet goede verhalen''heb ik een beetje angst gekregen.
heb ook nog een probleem Mijn dochter heeft nu een waterpokken en ik weet niet of ik heb het gehad.Echt niet leuk vooral als je weet wat het met je ongeboren kind kan doen.
 
Hoi Mariya,

Kan me goed voorstellen dat je uitkijkt naar de echo. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of er een "medische geschiedenis reden" is voor de echo, hij is toch wel vroeg.(ik hoef niet te weten wat) Of is het tegenwoordig normaal om met 9 weken een echo te maken? Ik ben net 5 wk zwanger van mijn 2e kindje. Bij de eerste ging ik met 6 weken naar de HA en die zei: oh, dat is nog maar echt pas zwanger. Ga met 11 wk maar een echo maken en kom daarna maar eens terug.
Nu denk ik dus over een week of 2 naar de HA te gaan en verwacht in nov een echo te mogen maken. (als ik uitga van 11 wk) Of is het tegenwoordig eerder, omdat jij nu al gaat?

En wat de waterpokken betreft, ik vraag me af of je niet in de war bent met rode hond, dan kan kwaad tijdens de zwangerschap. Zelf heb ik nog nooit gehoord wat waterpokken kan doen, maar misschien heb ik dan gebrek aan informatie.

Ik hoop voor je dat alles goed is!

Groetjes Mosy
 
Check het even bij vk of ha. Maar volgens mij kunnen de waterpokken geen kwaad bij je ongeboren kind. Als jij zelf het virus hebt opgelopen ZOU (dus hoeft niet) je het virus kunnen overdragen bij de bevalling.

Sylvie
 
Terug
Bovenaan