Echo

Bieb, dat kunnen ze bepalen vanaf 20 weken. Als je ervoor kiest om een pretecho te laten maken (wat ik je zeker kan aanbevelen na onze eigen ervaring wat een wonder het is om dat kleintje zo te kunnen bewonderen ) dan heb je het mooiste resultaat tussen de 24 en 26 weken.

Groetjes en succes met je zwangerschap
 
Hoi Bieb!

Wat Esther schrijft klopt.
Het beste kun je een afspraak maken ná de 20 weken. Als je ook een driedimensionale echo hebt, kun je die het beste pas ná de 28 wkn laten plaatsvinden.
Wij hadden vorige week een 2 dimensionale, maar ze maakte ook 3 dimensionale foto's. Onze kleine puk leek wel een klein lelijk aapje, hihi!
Ik was toen pas 24 wkn zwanger en eigenlijk beginnen ze vanaf nu pas vet aan te maken. Vanaf 28 wkn schijn je mooie 3 dimensionale foto's te kunnen laten maken. (Nou hadden wij dat 3-dimensionale toch niet verwacht, dus het maakt ons niets uit dat UK nu nog een mager aapje is, hij wordt vanzelf dikker!)
 
Hoi, ik ben nu 24 weken zwanger en mijn vriend en ik gaan 1 November naar Baby View toe in Barendrecht om te kijken of we een meisje of jongetje krijgen.
Tegen ons zeiden ze inderdaad ook dat je het het beste vanaf 20 weken kan doen.
Ik heb wel een paar weken geleden al gebeld om een afspraak te maken, maar het was erg druk en moest dus 3 weken wachten.
Ook krijgen we een 3 dimensionale foto als de baby wel een tijdje stil kan liggen.
Ze vertelde ons dat het niet altijd lukt, zeker niet als je een erg bewegelijk kind hebt.
Maar ja, het geslacht, kleine foto's en 20 minuten videoband is toch erg leuk.
Leuk om later ook allemaal terug te zien.
 
Terug
Bovenaan