Echo

Hoi meiden,

Ik heb gisteren een echo gehad met 10 weken en 5 dagen. Echt prachtig om te zien. Beentjes en armpjes waren al duidelijk zichtbaar en ook een mooi kloppend hartje. Alleen het kindje bewoog niet. Dus ik vroeg dat aan de gyn. En hij zei dat hij straks wel zou gaan bewegen, maar dat deed hij niet. Toen zei dat gyn dat hij waarschijnlijk aan het rusten was. Hij stelde me echt wel gerust. Het zag er allemaal prima zei hij. En de kans op een miskraam was echt heel erg klein nu. Maar nu ga ik me toch weer zorgen maken (wat een muts ben ik toch!!). Hebben jullie dit misschien ook eens gehad?? Ik heb in april een miskraam gehad, toen bleek het met 8 weken gestopt te zijn en kwamen we daar met 12 weken pas achter vandaar ook mijn ongerustheid. Alvast bedankt!!

Liefs Cath
 
Cath,

Ik kan me je bezorgdheid voorstellen, maar als je het hartje heb zien kloppen. Dan gaat het wel goed hoor!!
Ik heb zelf in sept 03 een miskraam gehad, en nu ben ik 38 weken zwanger,... heb ook constant gedacht... als dat maar goed gaat.

Komt goed!!!
Veel plezier met je zwangerschap!!!

Liefs
Jeannette
 
Ik heb een echo gehad met 11 weken. Het kindje bewoog eerst ook niet, maar toen moest ik even met mijn heupen schudden om hem wakker te maken! Daarna keken we weer...en ja hij was aan het bewegen! Dus ik denk dat je kindje inderdaad even lekker sliep!
 
Hoí

een miskraam kun je altijd nog krijgen, ook met elf weken nog. Alleen vaak gaat het gewoon goed dus je moet je geen zorgen maken. Het gaat zoals het gaat en geniet maar van je zwangerschap
 
Hoi,

Met 11 weken hadden wij ook zo'n lui 'boontje' en eigenlijk de hele zw.schap was die vrij rustig.
Nu hebben wij een erg beweeglijk mannetje van ruim 5 maand oud!!!! Dus de beweging met 11 weken zegt niet zoveel hoor, dat kan best een lekkere handenbinder worden.
 
Terug
Bovenaan