echo?

Hallo allemaal!
Ik ben nu 10 a 11 weken zwanger en uiteraard erg gelukkig! Wij hebben er voor gekozen het de eerste 3 maanden voor onszelf te houden dus je praat er buitenshuis niet over en gezien ik ook weinig tot niet misselijk ben is het soms wel wat onwerkelijk. Alleen mijn borsten zijn nogal gegroeid, alsof ik nog niet genoeg had:) In ieder geval nu mag ik volgende week voor het eerst naar de VK maar wat ik me afvraag daar krijg je toch ook een echo? Op de brief die ik thuiskreeg staat dat ze gaan luisteren naar je kindje maar specifiek een echo stond er niet op. Ben bebnieuwd! Kan het natuurlijk aan de VK vragen maar vond het wel zo leuk jullie ervaringen te krijgen! Groetjes!
 
Hoi hoi,
Het hangt van de VK af.
Die van mij heeft geen echo apparaat dus is er alleen naar het hartje geluisterd. (met 10 weken was het alleen nog te zwak om te horen. Maar het kan best dat ze het bij jou wel horen hoor!) Toen ik met 15 weken weer terug kwam was het duidelijk aanwezig!

Later in het ziekenhuis is er toen nog een echo gemaakt met 12 weken om te bepalen hoe ver ik nu precies was.

Dus helaas ik kan je eigenlijk niet helpen. Kan niet zeggen of je hem wel of niet krijgt. Reken er gewoon niet te veel op dan valt het niet tegen als je hem niet krijgt!


Groetjes Bieb.
 
Terug
Bovenaan