echo

Hoi
Ik heb gisteren een inwendige echo gehad .Nu ging ik gisteravond naar de wc en zag ik een paar bruine stukjes in de wc liggen net slijm.Vanmiddag ging ik weer naar de wc en toen had ik dat ook nog een keer kan dit van de inwendige echo komen of moet ik mij op het ergste voorbereiden wij hebben het hartje wel horen kloppen via de echo .\verder heb ik wel zere borsten en ben ik heel moe .\en heb weing puf .en heb het heel koud kan het bijna niet warm krijgen .
 
Hoi anoniem,

Ik heb ook een inwendige echo gehad maar had er geen last van. Ik weet niet hoelang je zwanger bent maar is het geen inestelings bloeding? Ik zou de vk bellen voor zekerheid.

Groetjes Bianca
 
ik ben 7 weken zwanger bianca en het hartje klopt .Het is niet echt bloed of zo en het is er ook niet als ik elke keer naar de wc ga het was alleen maar gisteren een keer en vandaag een keer verder heb ik ook geen buikpijn of zo vol me verder goed
 
ik ben nu 9.3 weken zwanger en heb vanaf het begin van die vlokjes, de ene keer is lichter dan de andere keer, volgens de verloskundige kon dit absoluut geen kwaat, kan wat afscheiding zijn of gewoon wat oud weefsel. dus maak je niet druk en geniet ervan.
 
Hoi, ik ben 11 weken zwanger en ik heb dit ook regelmatig heb me er ook enorm druk om gemaakt, maar zowel de verlosk. als de gyn. zeggen dat t geen kwaad kan. Wel opletten of t niet echt roodbloederig wordt dan is er iets niet goed. Succes en groetjes,monique
 
toen ik zwanger was van mijn tweede kindje, werdt ik opeens ongesteld met de derde maand toen ben ik naar het ziekenhuis gebracht, maar niks aan de hand met de kleine. dat duurde een paar dagen. de maand erna heb ik dat nog een keer gehad echte menstruatie! dat kan echt gebeuren hoor!je moet het wel altijd laten nakijken!mijn zoon is inmiddels al-weer 9 jaar!
 
Maak je niet druk.

Door de sterkere doorbloeding van de baarmoeder(-mond) gaat het sneller bloeden.
Dat kan komen door vrijen of door een inw. echo. Zolang je bloed niet helderrood is, maak je niet druk en geniet!

Liefs!
 
Terug
Bovenaan