echo

hallo allemaal,

ik heb gister een echo gehad en ze konden niks nog niks zien ik ben nu 7 weken zwanger dus ik moet volgende week weer dus ik hoop dat ze dan wat zien want ik ben bang dat het niet goed is heeft iemand hier ervaring mee en wie kan mij een beetje geruststellen want ik wordt echt een beetje gek van mij zelf.



groetjes melanie
 
hallo melanie zagen ze ook geen vruchtzakje?? die moet namelijk wel te zien zijn dat is altyd aanwezig als je zwanger bent en anders zit het vruchtje verstopt dat ze dat niet kunnen zien veel sterkte
 
Hallo,
Ik ben ook naar de gynecoloog geweest op 7 weken zwangerschap ; ze zag wel een vruchtzakje maar had ook moeite om het vruchtje te zien, ze twijfelde of het dat was dat ze zag. Haar conclusie was dat ik nog geen 7 weken ver was, maar nog maar een kleine 6 weken. Ze zei verder niets alarmerends. Ik begrijp wel je bezorgheid, ik was ook niet bepaald gerustgesteld en hoop op de volgende echo meer duidelijkheid te krijgen. Precies of je gelooft zelf niet meer dat je zwanger bent vind ik, hoewel het wel zo is! Het beste met jouw zwangerschap!
 
Hallo Melanie,

Ik kreeg mijn eerste echo bij de gynaecoloog toen ik 6 weken was. Ze zei zelf dat de kans erin zat dat ze nog niets zou kunnen zien, maar dat ze hoopte om een vruchtzakje te kunnen zien. Bij mij was wel een vruchtzakje te zien. Maar, zoals de gyn zelf al aangaf, het hoeft dus nog niet zichtbaar te zijn. Ik zou het nog even rustig afwachten tot de volgende echo.
De zwangerschapstest gaf toch wel duidelijk aan dat je zwanger bent?

 
er was wel wat zichtbaar maar ze wist het niet zeker omdat het nog zo voreg was maar er zat wel een zwart vlekje dus ik denk dat dat het vrachtzakje was en de test gaf idd aan dat ik zwanger ben

bedankt voor jullie reacties als ik wat meer weet dat laat ik het weten ..

groetjes melanie
 
Terug
Bovenaan