Echo

Ik ben nu 27 wk zwanger en sinds vorige week sta ik onder controle in het ziekenhuis.

Op de site van babybrabbel zie ik een heleboel echo's staan die in de loop van de zwangerschap gemaakt zijn.
Krijg je altijd echo's als je in het ziekenhuis onder controle bent?
Zelf zou ik dat best leuk vinden, maar ik heb geen idee wanneer ze dat wel of niet doen.

Weet iemand dit?
(moet volgende week weer op controle, dan zal ik het daar ook eens vragen, maar ik ben gewoon benieuwd...)
 
Hoi,

Ik ben met controles begonnen in het ziekenhuis. Ik ben nu 11 weken zwanger. Bij de 8 ½ week heb ik een echo gehad in het ziekenhuis en ik heb daarvan een foto mee naar huis gekregen. Nu ben ik onder behandeling bij de verloskundige. Daar heb ik begrepen dat je de echo mee krijgt op een diskette, zodat je zelf een print ervan kunt maken.

Succes verder met je zwangerschap!

Groetjes Monique2
 

Hoi hangt er helemaal vanaf waarvoor je onder controle van de gyn staat
De eerste zwangerschap kreeg ik vanwege hoge bloeddruk en uiteindelijk hellp veel echo's om de groei in de gaten te houden. Vanwege deze geschiedenis en een keizersnee heb ik een medische indicatie dus weer ziekenhuis. Nu heb ik 1 echo gehad, en als alles goed blijft gaan blijft dat daarbij want dan is er geen reden voor meerdere echo's.
Als je toch eens een extra echo wil kun je ook denken aan een pret-echo, die betaal jezelf. Op babybrabbel zullen er ook veel pretecho's te zien zijn hoor.
 
Terug
Bovenaan