echo

schreef vandaag om 13:29
Hallo dames,

Morgenochtend gaan wij voor een pretecho. We gaan bij Babyview en daar hebben ze de mogelijkheid om 2d, 3d en 4d te doen.

Nu willen wij graag een tweetal echo's laten maken (pretpakket hahaahh): 1 van voor 22 weken 2D (zijn morgen 21 weken en 2 dg) zodat het kindje nog geheel op het beeld past en 1 na 26 weken voor 3/4D.

Maar nu zie ik dat heel veel mensen al een 3/4D echo laten maken voor de 26 weken, zelfs al met 19 weken lees ik. Mij is gezegd dat het kindje nu nog heel mager is en dat ze daarom wachten met 3/4D tot na 26 weken zodat het kindje wat dikker is en dus herkenbaarder.

Nu heb ik dus een dilemma, vind de 3d beelden wel heel erg mooi, ook als is het nog vrij vroeg, maar is het wel een mooi/fijn gezicht???

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen/ideeen hierover. Hoor graag wat jullie er van vinden....


xxxx Sammy + mini die druk aan het bewegen is...

(21 wk en 1 dg)
 
Hoi, hoi,

wij hebben een 3d echo laten maken toen ik 20+1 was. Hele mooie beelden en heel erg duidelijk en herkenbaar. Wij kunnen al zien op wie ons kindje lijkt. Heb ook 3d echo gezien van een vriendin van ons toen haar kindje 19 weken was en die was ook heel erg duidelijk. Maar ja je moet het zelf weten, je hebt wel mooiere (vollere)  beelden als je kindje wat ouder is, maar onze beelden zijn ook al heel mooi.

Succes en veel plezier.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan