Echo

Hoi meiden,

Ik ben vandaag naar de jonge gezinnen beurs geweest en heb daar een echo laten maken, ik kon het gewoon niet weerstaan! Nu ben ik thuis gekomen met 2 foto's en een dvd van mijn kindje, helemaal geweldig om te zien. De mevrouw die de echo maakte vroeg of ik het geslacht wilde weten....nu ben ik pas 14 weken en 1 dag zwanger en zei dat het nog niet kon, mevrouw dacht daar anders over en ze wilde het voor me gaan proberen. Ze kon met een beetje zekerheid zeggen dat ze het goed kon zien...nu vraag ik me dat toch wel af....bij de meeste echo bureau's en verloskundigen zeggen ze dat je het pas met 20/21 weken kan zien, hoe kan zo iemand het dan nu al met 14 weken zien?? Het maakt me onzekere vooral omdat ik het geslacht niet verwacht had......

groetjes Odette.

P.s. de beurs verder was wel leuk, als jullie nog gaan veel plezier!
 
Hallo Odette,

Wij (mijn moeder, zus en ik) gaan morgen en ik wil dan ook een echo laten maken. Bij welk echo-centrum heb je hem laten maken. Heb 2 weken geleden gebeld en al vast een afspraak gemaakt voor het geval het druk zou zijn.
Nu konden ze toen niet echt veel zeggen over de wachttijden en over wat het ging kosten. Wel dat ze dan (ben 19wk en 1dg) konden zien wat het werd.
Begin ondertussen toch wel heel nieuwsgierig te worden.

Groetjes,
Winnie
 
Hoi Winnie,

Ik heb de echo laten maken bij baby echo centrum driebergen(volgens mij standnummer 25) voor 50 euro kijken ze 10 minuten en krijg je 2 foto's en een dvd. Ik kon het gewoon niet laten!! Houd wel rekening met de drukte, in het weekend verwachten ze meer mensen. Ik wens jullie veel plezier! Het zien van je kindje is echt het mooiste wat er bestaat!


groetjes Odette
 

hoi,
Ik ben gister na de beurs geweest en heb daar ook een echo laten maken.
Ben nu 25 weken zwanger en weet nu dus ook wat het wordt.
Een vrouwtje voor mij was 15 weken zwanger, en daar hebben ze ook het geslacht kunne zien.
Ik denk dat je altijd een beetje rekening moet houden dat ze het mis kunnen hebben, zijn tenslotte ook mensen.
De man die ik had vertelde dat hij het 1 keer fout heeft gehad.
Ik ben bij 3d Echovision geweest, en heb1 kleurenfoto, en cd-rom met nog acht foto's, een dvd van ongeveer 15 min voor 80 euro bij elkaar gekregen.
Veel plezier op de beurs voor degene die gaan!!!
groetjes Hummie
 
Hallo,

Ik had van te voren al gebeld met echo-centrum Driebergen. Ben daar dus vanmiddag ook geweest. De drukte op de beurs viel me erg mee. Vond er ook weinig te zien/beleven. Ik vond het dus erg tegenvallen. Ben ook eerder naar de stand van het echo-centrum gegaan. Daar kon ik ook eerder terecht. We hebben een hele mooie dvd en 2 foto's meegekregen. Ben er helemaal trots op.... We weten wat het wordt en ook daar zijn we helemaal blij mee (hadden geen voorkeur trouwens). Heb de dvd al een paar x bekeken.

Groetjes,
Winnie
 
Hallo,

Ze zeggen inderdaad dat het geslacht voor week 20 moeilijk te bepalen is, dan moet je echt een 'expert' zijn. Waarom? Omdat de vagina van een meisje nog erg gezwollen is en aan de buiten kant van het lichaam zit. Dit is nogal makkelijk te verwarren met een piemeltje, heel af en toe gebeurt het dat ze de navelstreng verwarren met een piemeltje.
Wij hebben met 21 weken een pretecho laten maken en zij durfde toen met zekerheid te zeggen wat het werd, geen twijfel over mogelijk! We hebben er ook een mooie foto van.
Maar goed, 100% zekerheid krijg je met een echo nooit, wij gaan er al wel helemaal vanuit maar houden in ons achterhoofd dat het ook nog anders kan zijn. Dan heb ik mooi wel een kast met kleertjes waar ik niet veel aan heb (haha).

groetjes kirsten
38w4d
 
Terug
Bovenaan