echo

A

Anoniem

Guest
hi.Ik ben nu 10wk maar ik heb vorige wk een echo gemaakt en ik was dus 9wk maar je zag duidelijk het hartje beentjes,armpjes en het hoofdje...ik las net bij nath2003 dat je meestal mt 9wk niet veel ziet,ben ik misschien dan toch verder??? want zo voelt het anders wel..
groetjes

Hoi,

Nee hoor! Bij mij kon je ook al armpjes en beentjes zien bij 8 weken. 6 weken al een hartje.

grt Suuz 31,5 weken

Bij mij waren met 8 weken en 5 dagen ook alles te zien wat jij zag.

Elk kindje groeit anders.

Liefs Nienke

Hoi!

Ik had 'pas' met 10 weken een echo en toen kon je alles ook duidelijk zien! Alle kindjes groeien hetzelfde tot 14 weken, pas daarna gaat erfelijkheid een rol spelen en groeit ieder kindje dus anders... Vandaar dat ze een termijnecho rond de 12de week uiterlijk doen!
In ieder geval geeft een echo uitsluitsel over de termijn, wnat mijn vk dacht ook dat ik verder was dan dat ikzelf had berekend. Na de echo bleek er een dag verschil in te zitten, haha!

MicK78
11 wk

quote: MicK78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2006 17:31:38'));

Hoi!

Ik had 'pas' met 10 weken een echo en toen kon je alles ook duidelijk zien! Alle kindjes groeien hetzelfde tot 14 weken, pas daarna gaat erfelijkheid een rol spelen en groeit ieder kindje dus anders... Vandaar dat ze een termijnecho rond de 12de week uiterlijk doen!
In ieder geval geeft een echo uitsluitsel over de termijn, wnat mijn vk dacht ook dat ik verder was dan dat ikzelf had berekend. Na de echo bleek er een dag verschil in te zitten, haha!

MicK78
11 wk

Sorry ben ik het niet mee eens dat ze tot de 14 weken hetzelfde groeien (niet om aantevallen ;))

Ik heb binnen 1 maand tijd voor de 13e week 4 verschillende datums gehoord. Waar een week in totaal in verschil inzit.

Liefs Nienke

Terug
Bovenaan