echo

A

Anoniem

Guest

Hi,
Vandaag heeft de verloskundige mij gebeld omdat ik dit weekend bloedingen had,zij zei bloedingen zijn nooit goed maar omdat de bloedingen gestopt zijn kan dat volgens haar toch misschien een goed teken zijn.Tis mischien wel valse hoop maar beter iets dan niets,duimen jullie voor me maandag om 1100 uur krijg ik de echo!liefs

hoi
ik heb deze zwangerschap ook een kleine bloeding gehad, maar alles bleek even goed in orde. misschien haal je hier nog wat hoop uit. blijft altijd onzeker tot dat je de echo heb gehad.

Hoi hoi,

Nou wens je alvast heel veel succes een maandag en laat het weten hoe het was, zal voor je duimen.

Gr Fruit Girl

Hi, ook ik heb een paar bloedingen gehad. De een wat ernstiger dan de andere.
In het begin waren het voornamelijk speldeknopjes bloed, daarna leek het een beetje op de 1e dag van mn menstruatie. Ben elke keer naar de vk gegaan en elke keer was het prima in orde. Ben nu al weer 34 weken zwanger

Het schijnt dat een bepaald % zwangeren hier last van heeft. Vaak heeft het niets te betekenen, maar het zou ook ernstiger kunnen zijn. Ik weet niet of je ook buikpijn en krampen hebt. Zo niet dan lijkt mij dat alles ok is. Maar goed ik ben ook maar een leek!

Iig heel veel succes en ik zal voor je duimen! Hou ons op de hoogte.

Terug
Bovenaan