echo

hallo dames.....
na heel wat angstige uurtjes gister een echo gehad met precies 6 weken en een kloppent hartje
vanaf nu mag ik genieten .over 5 weken nog een echo

groetjes monique

Gefeliciteerd!

Is het voor jou de eerste? Is er een keer wat misgegaan dat je de echo zo spannend vond?

( ik vind ze elke keer weer spannend hoor...het blijft bijzonder dat het allemaal maar goed gaat )

Geniet ervan!

hallo,
dit is mijn 3e zwangerschap inmiddels.heb een zoon van 4.5 jaar oud.de 2e zwangerschap kwam ik met 9-10 weken voor een echo en was er alleen maar een vruchtzakje te zien.
gelukkig zagen ze gister een kloppent hartje.ben nog wel bang hoor.maar minder dan voor de echo.heb wat nare ervaringen gehad met dierbare om me heen.mijn schoonzus was 26 weken zwanger en beviel plotseling van een zoon.met doorknippen van navelstreng overleed mijn neefje.mijn nicht was 12 weken zwanger had t hartje gehoord en gezien en de volgende dag verloor ze heel veel bloed op echo zagen ze dat t kindje dood was.
ben heel blij dat nu t hartje bij mijn kleine ukkie klopt,maar zal denk ik van echo naar echo leven.ik weet zou heel erg moeten gaan genieten nu....maar blijf toch ook wel wat bang.
groetjes monique

Hoi Monique,

Gelukkig dat alles goed is!! Fijn dat je al zo snel een echo kon krijgen. Bij ons doen ze dat echt niet, kun je hoog of laag springen (tenzij je ineens veel bloed verliest).
Lijkt me echt een geruststelling om een kloppend hartje te zien.
Ik moet nog wachten tot 4 maart, eigenlijk met 10 weken maar ik weet dat ik een late eisprong heb en dan dus 9 weken ben, maar dat heb ik natuurlijk niet gezecht, anders moest ik nog een week langer wachten, hihi.

Hopelijk kun je nu een beetje genieten.

Terug
Bovenaan