echo

halo alemaal nou ik ben geweest maar ik vind het alemaal maar raa volgens bij berekingen ben ik 7 weeken zwanger maar in het zieknhuis zegen ze 5 weeken aan het vruchtje te zien het is wel geroeit tegen over de voorige egomaar ben dus nu heel onzeeker enweet nu nog niks nu moet ikover 14 daagen trugdat wou ik want wil nu pas trug als je echt wat zie het kan zijn dat mijn eisprong laater was maar als ik eerlijk ben heb ik er echt een heel slecht gevoel over liefs jolanda

halo alemaal naar veel spaninegen en angst heb vanmorgen een echo gehad en ja er klopte een hee; mooi hartje er is echt wat van me afgevallen was zo bang liefs jolanda ben nu 7 weeken en 4 daagen

Geweldig!!!

Hoop dat je er nu langzaamaan steeds een beetje van kan gaan genieten. Ik merk zelf dat de spanning in de eerste 12 a 15 weken het grootst is. Daarna is die bijna weg, maar er echt volledig van genieten dat kan ik niet.

Voor mijn man is het nu juist een stuk spannender geworden. Hij voelt het niet net als ik iedere dag bewegen. Denk dat het bij jou man/vriend ook wel zo zal gaan.

De laatste loodjes worden geestelijk natuurlijk erg zwaar. Wij mogen straks vanaf ongeveer 32 weken hartfilmpjes laten maken als we daar behoefte aan hebben. Maakt niet uit hoe veel. Hoop dat jullie gyn (daar loop je denk) ook begrip heeft voor de situatie waarin jullie zitten, en jullie daarin goed begeleidt.

Heel veel sterkte de komende tijd, Liesje

halo liesje ja mijn vriend vind het ook alemaal heel eng hoor zal ook blij zijn als ik het straks voel heb donderdag gesprek met de gyn hoe we het nu alemaal gaan doen als het goed is word het 14 daagen eerder gehaalt en wil straks op het einde ook graag extra ctg denk dat die angst nu heel de zwangerschap blijft maar hoopen dat we straks alebei een gezond kindje krijgen liefs jolanda

Hallo, dacht ook 8wk te zijn, heb gister echo gehad en was 5mm, dus 6 wk....Precies hetzelfde verhaal dus. Geen bloedingen, gewoon dezelfde   kwaaltjes als   altijd, maar toch bang dat het   mis is...Jouw verhaal pept me echt weer een beetje op. Woensdag gaan ze kijken of het gegroeid is....Hoop het zo!!!!Weet al sinds heel vroeg dat ik zwanger ben en begin me aan "boontje" te hechten....Merci!!

Marieke

Terug
Bovenaan