echo

Hallo Allemaal,

Ik ben sandra en ben bijna tien weekjes zwanger. Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst het kindje gezien.

En ik voelde me echt trots. Het hartje klopte en je zag het ook heel duidelijk.
Leek wel dat de kleine zat te dansen in de buik.

Ik ben 28 september uitgerekend. Met vijf weekjes moet ik weer naar de verloskundige.

Alleen zei ze tegen mij dat ik nu al kraamzorg moest regelen is het daar niet een beetje te vroeg voor. Ben nog niet over de kritise fase heen.

Ik wil iedereen een hele fijne zwangerschap wensen.

Liefs san

Afgelopen maandag heb ik mijn eerste echo gehad en zij vertekde mij ook dat ik al kraamzorg moest gaan regelen en ik ben vandaag 10w3d zwanger.

Ik heb het nog niet gedaan maar ik ga het wel volgende week even regelen bij mijn zorgverzekeraar. Het enige wat je moet doen is even bellen met je verzekeraar en aangeven welke kraamzorg je wilt. Als het goed is heeft je verloskundige al een voorkeur aangegeven. Bij mij in iedere geval wel.

En ja wat is eigenlijk de kritische fase. Ik voel me fantastisch en voor mijn gevoel komt het helemaal goeg. Ik ga het volgende week donderdag dan ook al vertellen op het werk. Ben dan 11w2d zwanger. Het kan natuurlijk altijd gebeuren maar je moet er niet vanuit gaan.

Geniet er maar lekker van meid. Heb je al een beetje aan kinderopvang gedacht? Ik heb eergisteren gebelt met het kinderdagverblijf n het blijkt dat er een wachtlijst is tot begin volgend jaar. Aaaaaa dat is al te laat. Dus heb ik me maar snel ingeschreven.

Hoi,

Allereerst van harte gefeliciteerd. Leuk zo'n echo he.

Ik heb wel al de kraamzorg geregeld omdat het in die tijd gewoon heel druk is. Bij die van ons zaten ze al bijna vol. Aangezien ik dezelfde kv wil als die vorige keer heb ik het maar optijd geregeld.
Je kan het ook altijd weer afzeggen hoor. Niet dat je daar bij stil moet staan maar het kan.

Geniet ervan.

Groetjes Diana

Ik kreeg de tip om toch al snel kraamzorg te regelen, dus ik had het al heel snel gedaan en de verzekeraar en kraamzorg vonden het niet raar. Sterker nog ik was verre van de eerste die zich al aangemeld had en ik heb mij aangemeld al in de 5de week van mijn zwangerschap.
Ik zelf vond het ook allemaal heel vroeg, maar achteraf is het wel verstandig heb ik van meerdere mensen en ook van het kraamzorgbureau zelf begrepen.
Hangt volgens mij er ook wel een beetje vanaf waar je woont, in een klein dorp wat dunner bevolkt gebied of zoals ik zelf dan in een heel dicht bevolkt gebied.

Groetjes Alice

Ik kreeg de tip om toch al snel kraamzorg te regelen, dus ik had het al heel snel gedaan en de verzekeraar en kraamzorg vonden het niet raar. Sterker nog ik was verre van de eerste die zich al aangemeld had en ik heb mij aangemeld al in de 5de week van mijn zwangerschap.
Ik zelf vond het ook allemaal heel vroeg, maar achteraf is het wel verstandig heb ik van meerdere mensen en ook van het kraamzorgbureau zelf begrepen.
Hangt volgens mij er ook wel een beetje vanaf waar je woont, in een klein dorp wat dunner bevolkt gebied of zoals ik zelf dan in een heel dicht bevolkt gebied.

Groetjes Alice

Ik  heb me  ingeschreven voor kraamzorg met ong.  9 weken. Leek me wel fijn om dat al gedaan te hebben. Dan heb je ook meer kans dat je je eerste keus krijgt van de verzekering. Ik heb het via de website van mijn verzekering gedaan en kon kiezen uit (ik geloof) 5 kraamzorgaanbieders. Ik kreeg binnen 2 weken bericht van de verzekering dat ik mijn eerste keus had gekregen. Wel zo fijn dat dat nu geregeld is.

Terug
Bovenaan