echo...

Vanmorgen had ik een beetje bloed aan mijn wc papiertje. Ik schiet natuurlijk gelijk in de stress en bel de gynaecoloog. (heb 4x MK gehad) Gelukkig mocht ik komen. Omdat ik al 10 weken zwanger ben kreeg ik een uitwendige echo en alles was goed. Beter dan goed zelfs. De kleine had het behoorlijk druk daar binnen. De armpjes en beentjes zwaaiden in het rond en hij maakte een complete koprol. Daar lag ik dan met tranen in mijn ogen naar ons wondertje te kijken. Weer allemaal stress om niks.

Hoe is het bij de anderen gegaan die vandaag een echo hadden?

Liefs Petra

Hoi Petra,

Ik had ook vandaag mijn langverwachtte echo en jawel hoor ik mag ook eindelijk voorzichtig blij zijn.
Ik ben dan wel minder ver dan ik dacht 6 weken zwanger zover ze konden zien...
Ik zag een stipje met veel baarmoederslijm nogwat ik weet niet precies hoe het heet!

Tot nu toe ben ik blij maar ik moet nog tot 7 juli wachten tot een volgende echo.

Ben blij dat alles goed ging met jou,en dat je kindje lekker spartelde.

Liefs, Nice

Hey dames,

Fijn dat de echo goed was vandaag! Lijkt me een hele geruststelling. Ik moet nog paar daagjes wachten, mag donderdag.

groetjes en ga er nu lekker van genieten

Ik heb vandaag ook mijn echo gehad. Ik ben nu 11wk en 2dgn zwanger en 3 jan uitgerekend. De kleine lag lekker te spartelen en te doen heerlijk om te zien zit nu echt op mijn wolk!

Wel fijn dat je gelijk voor die echo kon en gelijk kon zien dat die kleine zo aan het stunten was daarbinnen mooi gezicht he?

Nu gaan we genieten!

Hey Petra,

Schrok even  van je bericht!
Maar gelukkig is alles in orde en heb je een mooie echo gezien...
Dat stelt je dan toch wel wat geruster he!

Mag je nu gewoon donderdag toch ook nog komen voor een echo?

Veel liefs Wanda

Hoi Petra,

Wat een heerlijk gevoel moet dat voor je zijn, gefeliciteerd hoor! Zeker als je 4 MK's hebt gehad, jeetje zeg! Geniet er maar van!

Ik hoop dat ik as. donderdag ook zo'n positief bericht mag geven. Wij zitten namelijk nog in een onzekere fase, of de zwangerschap is goed of het zit buiten de baarmoeder.

Hopen en afwachten dus!

Groetjes Viola.

Terug
Bovenaan