echo

hoi,allemaal gisteren heb ik mijn tien weken echo gehad ik was best welnerveus om dat het vorige keer nog allemaal moeillijk te zien was.maar gisteren was er een prachtige baby(foetus) te zien en een prachtig hartje wat waren we blij.nu is de uitgerekende datum ook goed bekent want de baby was nu heel goed op te meten ipv 17 februari wordt het 14 febr,dit moesten we aanhouden.ik wens iedereen heel veel sucses met de zwangerschap liefs patries

Van harte gefeliciteerd met de mooie uitslag van de echo..
Toch weer een zorg minder, dat de echo goed is...

Heel veel geluk en geniet van de zwangerschap.

gr.
Linda
11 +1 wkn

JOEPIE

ik hoop dat bij ons de kleine ook beter te meten is volgende week en ik ook een paar dagen terug krijg... want ik ben nu al 2x 3 dagen terug gezet...
en dan duurt het erg lang hoor.. voordat de 12 weken om zijn!

Hoi,
Leuk he, zo'n echo. Ik was de eertse keer ook heel erg nerveus. Ik voelde al een paar dagen helemaal niks meer (misselijkheid was plotseling verdwenen), dus ik was heel bang dat het niet goed zou zijn.
Nou... dar zat me een beweeglijk kindje in! En het hartje zag je ook heel erg goed kloppen. Dat was echt een feestje. Het leek ook net of het kindje naar ons zwaaide.
En sinds we hem gezien hebben kan ik pas echt volop genieten. Ik heb er weer helemaal vertrouwen in.

Terug
Bovenaan