Echo

Yipee over 3uurtjes mag ik naar het ziekenhuis om weer even naar onze kleine te kunnen gluren ze gaan een termijn echo maken om te kijken hoe het gaat :D
Spannend, mocht deze goed zijn mag ik bij de verloskundige onder controle blijven en hoef ik niet onder controle bij de gynaecoloog.

Zijn er nog meer dames die een termijn echo krijgen rond deze tijd?

oh wat fijn nog even gluren naar je kleintje! ne ik krijg helemal geen echo meer na de 20 weken echo. Vind ik wel jammer hoor, in mijn vorige zwangerschap zijn we zo verwend, met een tweeling krijg je heel vaak echo's, en nu alleen met 12 en 20 weken.
We zouden natuurlijk een pretecho kunnen laten maken, maar ik vind dat zo duur, en ook wel een beetje zonde van het geld, een uitgebreide echo kost zo 50-75 euro, en van dat geld kan ik ook een heleboel andere leuek dingen doen. Nog heel even geduld dus, dan kan ik mijn kleine man in levende lijve bewondere...
Jullie heel veel plezier vandaag en ik hoop dat het er allemaal goed uitziet, zodat je lekker naar de verloskundige kan!
groetjes, Yvette
(vandaag precies 28 weken)

Net terug van de Echo alles was goed alleen het hoofdje was een beetje aan de grote kant liep 1 a 2 weken voor op schema maar dat zij nog niet zo heel veel volgens de gynaecoloog.

Maar ik mag bij de verloskundige blijven onder controle :D:D:D Joepieee.

En over 2 weken terug voor controle echo kan ik weer ff om het hoekje kijken :) nu alweer zin in.

Fijn dat alles goed gaat met jullie ukkie en dat je gewoon bij de vk mag blijven voor de controles!

Ik heb met 31 weken en 2 dagen een extra groeiecho gehad, ivm mijn overgewicht. Het kindje was toen ong. de grootte van 32 weken, dus prima op schema.

Blijft leuk hè, om je kindje weer even te zien!

Hoi,

Wat fijn dat alles goed was.

Volgende week vrijdag dan ben ik bijna 33 weken, krijg ik ook nog een groeiecho.
Ik vind het wel spannend want met de 20 weken de laatste echo gehad.

Groetjes

Ook hier een extra echo! De vroedvrouw vond dat de baby nogal groot aanvoelde voor de termijn die ik ben en dus gaan we morgen voor een extra echo naar het ziekenhuis... Vind het wel leuk om hem nog een keertje te zien voor de bevalling, maar anderzijds is er dan toch ook weer een beetje angst dat hij niet "gewoon" groot is, maar dat er een probleem wordt gesignaleerd waarom ie groot is. Nu ja, beter dat je het dan weet, maar toch... liever alles ok :)

Terug
Bovenaan