Echo

Hoi allemaal,

wilde jullie even laten weten dat we vanochtend een prachtig bewegend friempie op de echo hebben gezien met een (aldus de verloskundige) mooi kloppend hartje! Vanavond gelijk aan m'n ouders wezen vertellen, we wilden wachten tot het weekend, maar kwamen natuurlijk allerlei bekenden tegen daar... Ze vonden het natuurlijk erg leuk, maar m'n ma had alwel haar vermoedens. Achja, moeders....

Er is wel een last van me afgevallen nadat ik al die vervelende berichten had gelezen. Net zoals Wish beschrijft in een ander topic! Over 10 weken weer een echo en over 2 weken mag ik alweer terug komen voor de intake en dan gaan ze ook het hartje laten horen met zo'n doptone. Heb nu wel het gevoel dat ik er meer van kan gaan genieten!

Liefs,
Jo

Kan meteen voelen hoe je je gevoeld moet hebben. Is echt super!

Wij zijn afgelopen vrijdag voor de eerste keer naar de huisarts geweest. Bleek dat ik toch een weekje korter zwanger was dan ik zelf dacht. Gevolg was wel dat ze het niet goed kon zien met een uitwendige echo... Vervolgens heeft ze een inwendige echo gemaakt (heel charmant ) en daar was duidelijk een vruchtje met vruchtzakje te zien. En, dat was nog het mooiste, ze heeft ons ook het hartje laten horen! We hebben de rest van de dag met zn tweetjes op een joekel van een roze wolk gezeten...

Moet zeggen dat ik er pas helemaal gerust op ben als er over vier weken weer een goede echo uit komt rollen, maar de eerste onrust is in ieder geval weg!

Bij mij beginnen de zenuwen nu een beetje te komen... Heb straks om 16.00 uur de 12-weken echo. Erg spannend. Hoop zo dat alles goed is! Gelukkig met 8 weken wel een mooi kloppend hartje gezien. Maar toch... eerst zien dan geloven!

Groetjes
RdV1984

Terug
Bovenaan