echo.

Hallo lieverds,

Sorry ik ben een tijd niet op het forum geweest, gewoon geen puf voor gehad en ontzettend misselijk geweest. Ben vandaag 8 weken zwanger maar heb 8 april al een echo gehad. En het hartje klopte!!!!
Omdat ik van mijn eerste een vrij zware zwangerschap had, krijg voor mijn geruststelling dinsdag nog een echo en dan met 12 weken nog 1, fijn he!!!

Hoi Kim, super dat alles goed gaat! Ik heb op 6 weken ook al een echo gekregen, vanwege een voorafgaande bbz in dec. En volgende maandag heb ik mn 12 weken echo. Hoop zo dat alles ok is, want op de vorige echo was wel al een flikkering van het hartje merkbaar, maar we konden het nog niet horen.
Hopelijk deze keer een minder zware zwangerschap voor jou, zodat je volop kan genieten!

Liefs Babeken

Wat fijn dat jullie al een echo hebben gehad. Ik moet wachten tot 1 mei .
Fijn he, dat je die extra zekerheid dan hebt. Tenminste zo zie ik dat dan...... Dan is het voor mij officieel bevestigd dat ik zwanger ben.

Liefs Trudi

Geweldig he, zo'n echo??
Ik heb er nu 5 gehad en ben  pas  10 weken zwanger. De volgende afspraak  bij de gyn is  pas weer over 6 weken (hoop dat stiekum weer op n kijkje)  en dan weer 4 weken later de 20 weken echo.
Ik weet dat ik bevoorrecht ben dat ik al zo vaak even heb mogen gluren daarbinnen, maar nog is het niet genoeg.. hihi. Ik zou wel zo'n apparaat thuis willen hebben!
Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat!

Terug
Bovenaan