Echo !!

Hallo allemaal,

Vandaag had ik even met ''spoed'' een echo omdat ik enorm last heb aan de rechterkant van me buik. We dachten eerst een bbz. Gelukkig was dit niet zo! Ik blijk een erge verstopping te hebben. Pff erg fijn! Ik ben nu 5 weken en 2 dgn.. en er was alleen een vruchtzakje te zien, verder niks... is dit normaal?? Hebben er meer dames dit gehad?

Liefs Sheba

Dat is normaal, Ik heb met 5 weken een spoedecho gehad omdat ze het idee hadden dat ik misschien een bbz had. Ook door hele erge pijn in mn buik aan de linker kant. En ook alleen maar een leeg vruchtzakje te zien.
Ben nu intussen bijna 12 weken zwanger en heb al een paar prachtige echo's achter de rug :)

Geniet van je zwangerschap!

Liefs Jen

je kon een vruchtzak zien? wauw. mijn echo met 5 weken zag ik alleen een hele grote blaas en licht vergrote baarmoeder. verder niets.
ik had de echo omdat ik tussen 5 en 15 weken kon zitten. fijne zwangerschap

hai hai,

nou ik heb op meerdere websites gelezen dat het vrij normaal is dat je dan nog niks kan zien. dus ben wel al een beetje gerust gesteld. Maarja ik maak me zelf weer gek dat het misschien wel een windei is! Wat kan een mens zichzelf gek maken!! @ sweet wicca : Wanneer kreeg jij toen weer een echo en was het toen wel goed?

groetjes sheba

Het is normaal voor dit stadium, maar meer zekerheid kan je pas krijgen met een echo van ronde de 10 weken. Dan zegt het ook iets voor de toekomst. Als jouw vruchtje groeit zoals het hoor heb jij over 4 weken een super-echo. Maar het blijft spannend, want er kan iets mis gaan. Gelukkig is die kans maar heel klein. Slechts 1 op de 10 vrouwen krijgen een miskraam! Zet dat du uit je hoofd en denk er aan wanneer je bloed vloeit. Zolang je niet bloedt, gaat alles goed! Geniet maar van het feit dat je kindje veilig opgeborgen zit en lekker groeit!

Terug
Bovenaan