echo!!

Ik ben waarschijnlijk een van de laatste die de 20 weken heeft gehad, maar dat maakt onze blijdschap er niet minder om...Alles was gelukkig helemaal goed! Wat een geruststelling zeg!
Ik was uiteraard weer eens bloednerveus en de vk zegt als eerste, "goh, je hebt niet zo'n grote buik he, voor 20 weken" ik was in staat om weg te lopen, maar ik heb het natuurlijk niet gedaan en ben braaf gaan liggen. Even lekker kijken naar ons kleine, zeer eigenwijze monstertje! Die kleine doet nu al niet wat er van hem/haar gevraagd wordt, begint lekker!
In elk geval zit alles op de goede plek en kunnen we weer een paar maandjes vooruit, dan zullen we weten wat het wordt!!!

Groetjes!

Gefeliciteerd!!!! Fijn dat alles goed was.

Wel een beetje een rare opmerking van de verloskundige eerlijk gezegd. Zo maak je mensen toch ongerust? Iedere zwangere is anders.

Geniet er maar lekker van!!

Gefeliciteerd! Lekker is dat, als alles goed is! Dus voor jullie ook een verassing? Hier ook hoor!
En wees blij dat je nog niet zo'n dikke buik hebt, zit íe tenminste ook niet in de weg...

Fijn dat alles goed was met de kleine, geweldig toch?! Ik had laatst helemaal een bizarre opmerking, was met onze dochter naar het consultatiebureau en die vrouw had blijkbaar opgeschreven dat ik (net) zwanger was. Kom ik binnen, vraagt ze me me voorzichtig of ik een miskraam heb gehad omdat ik helemaal geen buik heb... zucht.

Terug
Bovenaan