echo

Hoihoi,
Vandaag mijn derde echo gehad, de officiele termijnecho. En alles was helemaal goed :D Kben zo blij! Was echt super zenuwachtig en zelfs slecht geslapen. Gelukkig was het helemaal goed en hebben we een lief mini mensje gezien en het bewoog ook nog. Erg grappig, ben helemaal verliefd *hihi*

fijn he!!!
t'is zo'n wonder om dat zo mooi al te kunnen zien he
ik had gisteren mijn tweede echo en heb het ook zo prachtig mogen bekijken hihi
die "roze wolk"is er voor mij nu ook helemaal!

Hoi,

Ik heb net mijn eerste echo gehad en ik ben echt helemaal in de wolken! Ik werd de laatste dagen steeds onzekerder (wat als er niks zit, of als het niet groot genoeg is, of het hartje klopt niet...). Maar alles was helemaal in orde, het spartelde met zijn voetjes en zwaaide met zijn armpjes, echt zo cute!!!

En het hartje klopte ook heel goed. Ik werd op slag verliefd geloof ik. Het onwerkelijke is er nu vanaf en dat is heel fijn. Ik heb het nu met beide ogen kunnen zien.

Ik blijk iets verder te zijn dan ik dacht, ik ben morgen 11 weken. Dat betekent dat mijn uitrekendatum is verschoven van 2 oktober naar 29 sept, maar ik blijf gewoon en oktober mama hoor, ik geloof dat die uitrekendatum nog wel een paar keer bijgesteld zal worden...

Nou ik wilde even mijn leuke nieuws delen. Ander goed nieuws: mijn misselijkheid neemt langzamerhand ook af. Ik was echt een paar weken non-stop misselijk, maar nu gaat het al een stuk beter. Laat die leuke tijd maar komen!

Liefs Blossom

Hè heerlijk meiden, allemaal weer goede echo's. Is ook weer fijn om te horen, na al die miskramen.

Ook ik heb vandaag de tweede echo gehad. Vond het wel spannend, maar niet zo zenuwachtig als de vorige keer. Ik had er niet eens tijd voor, want ze zei direct dat ze het hartje zag kloppen. Heerlijk. Nu kon ik ook meer onderscheiden, ha,ha. Echt heel schattig en er verscheen eindelijk een brede glimlach op mijn gezicht. Het zit helemaal goed. Ben nu 8 weken en 4 dagen en uitgerekend op 15 oktober. Ik heb er helemaal vertrouwen in en ga lekker genieten. We gaan het ook dit weekend aan de rest vertellen, want anders heb ik helemaal het gevoel dat ik het zo lang voor mij moet houden. We weten het tenslotte alweer 5,5 week, anders lijkt het net of ik al bijna moet bevallen, ha, ha.

Nou meiden, ik ga lekker genieten. Ga zo nog op kraamvisite, ben benieuwd of ik mijn mond nog kan houden, aangezien er onvermijdelijk de vraag komt: wie zal de volgende zijn.. Tja..

Groetjes Mamajo

Nou wat een goed nieuws allemaal!
Wij moeten nog even wachten op goed nieuws, morgen 1e intake gesprek, ben dan volgens mij 9 weken. Moet dus nog even geduld hebben met een echo. :(

Geniet ze allemaal!

Liefs Vissen

Nou wat een goed nieuws allemaal!
Wij moeten nog even wachten op goed nieuws, morgen 1e intake gesprek, ben dan volgens mij 9 weken. Moet dus nog even geduld hebben met een echo. :(

Geniet ze allemaal!

Liefs Vissen

Terug
Bovenaan