echo

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
we gaan nou voor de tweede echo op 16 april a.s. in nuth...dat gaat op dezelde plaats gebeuren als de eerste keer. ben eigenlijk op zoek naar een andere plaats om de echo te laten maken, misschien hebben ze daar dan weer iets anders wat leuk is om te ervaren. of is het overal wel zo een beetje hetzelfde? cd met fotoos, dvd met bewegende beelden, uitleg en commentaar van die vrouw die de echo maakt wordt opgenomen was het de eerste keer dat we gingen. iemand een tip?

en uiteraard nog gefeliciteerd allemaal...

ISAAC

hoi isaac

blijf maar in nuth, ik heb een cd met foto's, geen dvd met bewegende beelden, natuurlijk wel uitleg en commentaar maar niet op cd of dvd

wil je toch meer dan de meesten al krijgen dan zit je denk ik aan een pretecho vast, die kan ook 3d en 4d enzo

leuk om een vader hier een keer te vinden

Hey ik ga met 18 weken naar oirsbeek.

Volgens een collega van mij schijnt het daar heel leuk en professioneel te zijn. Je kunt uit verschillende pakketten kiezen.

Wij nemen zo bijvoorbeeld een pakket van 2 echo's (een zwart wit foto's en de 2e met dvd) voor rond de €140.

Misschien wel prijzig, maar het is onze eerste en ik wil alles heel erg graag vastleggen voor later :D

Leuk dat er een papa mee praat :D

Terug
Bovenaan