Echo

Hallo allemaal!

Wij konden het niet laten om op eigen verzoek een echo te laten maken van ons kleintje!
A.s. zaterdagmiddag is het zover en het is zo verschrikkelijk spannend!
Net afspraak gemaakt en zit nu al te zweven..

De kosten vind ik er meevallen!!

Zouden jullie dit ook doen? Vraag het me gewoon af.. Of wij de enige gekken zijn die dit doen ;)

x

Hoi, ik vind dit een super idee, ik zit me al twee dagen gek te maken dat ik nog ruim een week op de eerste echo moet wachten. Ga je nu ergens een pret echo laten maken?

Hoi Engeltjelief, Hoe was jou echo? Bij mij ligt mijn baarmoeder naar achteren en mijn buikwand is iets dikker dus was middels een uitwendige echo lastig te zien. De echocopiste zag wel het vruchtje en het hart kloppen, woensdagochtend mogen we terugkomen (deze keer met een volle blaas) voor foto's. Ik ben zeer benieuwd naar jullie echo.

Hoi Ukkietje!

Och jeetje.. Maar jullie hebben wel het hartje gezien!!
Ik had zelf al het vermoede dat het nog maar heel pril was en dat was ook zo! Want ben 4,5 weken nu! Haha.. En uitgerekend op 3 juni..! Dus hoop dat ze snel een juni 2010 maken ;)
Over een paar weken hebben we de "echte" echo en hopen dan iets meer te zien!!
Wel een mooi cadeautje als het kindje dan geboren zou worden want m'n aanstaande is op 2 juni en ik op 5 juni jarig :)

Nou, hoop dat jullie woensdag iets meer zien, met een volle blaas!!

Yes, gisteren het hartje mooi horen kloppen, echt kippevel. Nu ben ik voor mijn gevoel helemaal zwanger, begin te beseffen dat er een kindje in me groeit...

Engeltjelief, spannend idd een mooi cadeautje. Wanneer heb je je volgende echo?

Terug
Bovenaan