echo...

Bij ons in de vk praktijk doen ze met 8 weken eenrst een intake en met een week of 10/12 de echo.
Ik ben erg onzeker (was ook niet gepland zwanger) en wil vragen of ze bij de intake ook een echo willen maken.
Ik ben alleen bang dat ze dan bij 10/12 weken geen echo meer willen maken.
Wat denken jullie?
 
Hoi,

Ik denk dat dat echt per praktijk verschilt. Toen ik vanochtend voor mijn echo was zei de verloskundige meteen dat ik bij 10 weken nog een echo krijg omdat ik nogal onzeker ben over mijn zwangerschap en als ik wil zelfs bij 13 weken nog een screening echo, we weten nog niet of we dat willen. Die echo bieden ze tegenwoordig aan alle zwangeren aan.
Als ik zo op dit forum lees worden er veel echo's al bij 8 weken al gemaakt en dan bij 10 weken nog 1.
Ik zou het gewoon tijdens de intake vragen of misschien van tevoren bellen en het dan vragen, dan kunnen ze er misschien wat extra tijd voor reserveren..

Succes ermee!
Groetjes
 
Ik zou ff bellen en gewoon vragen of het kan. Nee heb je ja kun je krijgen toch..
Het is inderdaad heel praktijkafhankelijk.. de een zou het wel doen met onzekerheid als reden de andere weer niet zomaar.

Succes!
 
Ik zou ook gewoon even bellen!! En bij 12 wkn krijg hem sowieso standaard, dus daar hoef je niet bang voor te zijn dat je die dan niet krijg....

Hou ons op de hoogte...succes!!
 
Terug
Bovenaan