Echo

Vandaag heb ik mijn 1e echo gehad. Heerlijk om alles te kunnen zien, armen en beentjes, een goed kloppend hartje, fijn...
Mijn zoontje (4) hadden wij meegenomen om hem er wel min of meer op de komst van zijn broertje of zusje voor te bereiden. Hij vond het prachtig.. tot de echoscopist zei dat er maar één babytje in zit. En dat wilde hij niet, want hij wil een broertje en een zusje. Boos dus..
Gelukkig was de boosheid snel verdwenen toen hij zag dat de baby kon koppeltje duiken en kon trappen. Mama, doet dat ook zeer? Nee lieverd dat doet niet zeer.. Wat fijn om zo'n lief zoontje te hebben.
Ook ben ik vandaag precies 11 weken zwanger wat dus echt inhoudt dat ik 17 november op mijn zoontje zijn verjaardag ben uitgeteld. Maar de echoscopist zei dat ze mij wel een handje zouden helpen.. Gelukkig want dat lijkt me maar niks voor thomas. Is hij niet echt jarig... alhoewel hij zich geen prachtiger cadeau natuurlijk kan wensen, maar ja leg dat maar eens uit aan kindje van 5.

Maandag weer een nieuwe echo ivm de combinatietest. Ik hoef dus niet lang te wachten tot ik het kleine wondertje weer kan zien..
 
Ha wat fijn!! Ik heb vandaag ook weer even kunnen genieten van ons kleine springende wondertje...

Zou idd mooi zijn als er een aantal dagen tussen de verjaardagen zit..
 
hoi anoushka, grappig.ik ben ook uitgeteld op de verjaardag van mijn oudste.22-11.hij wordt dan tien en vond het geweldig. maar beiden keren voor deze zwangerschap beviel ik veel te vroeg dus dat risisco heb ik nu weer.we wachten maar af. heerlijk he , die echo,s
groetjes
 
Terug
Bovenaan