echo

vanochtend echo gehad het boontje was veel te klein voor een 6 weken zwangerschap. en er was geen hartje te zien. er zijn twee dingen nu mogenlijk of ik ben korterzwanger dan dat ik dacht wat heel onwaarschijnlijk is om dat ik 2 weken geleden al positief teste. of het is weer mis. over 2 weken weer naar de verloskundige.
zo bang zijn nu

bij onze 1e echo was ik ook 9 dagen terug gezet! terwijl het niet mogelijk was, tenmindte geen sex gehad maar waarschijnlijk een late inntesteling geweest!! hopelijk bij jullie ook het geval!!
snap dat je bang bent meid!! sterkte en ik duim voor jullie

Hallo,

Hier even een berichtje van een feb. moeder. Wat jij nu beschrijft heb ik bij mijn 3de zwangerschap en bij deze zwangerschap ook gehad. Ik zou eigenlijk al 7 weken zwanger moeten zijn maar geen hartactie te zien. Ik was volgens de echo of net 5 weken of het zou idd niet goed zijn. Gelukkig was het uiteindelijk wel goed en dat hoop ik voor jullie ook!!!!
Ik snap je angst als geen ander. En die twee weken duren heel lang. Ik hoop dat jullie over 2 weken ook een mooi kloppend hartje te zien krijgen. Ik duim voor jullie!

Groetjes

Terug
Bovenaan