echo

A

Anoniem

Guest
om 11 uur echo, ivm miskraam.
Eigenlijk vind ik het onnodig, want heb nergends last meer van en we zijn juist heel erg naar de volgende maand aan het toe leven voor een of ongesteldheid of nieuwe zwangerschap.Zit deze week in mijn vruchtbare week..stel dat ik bevruicht ben, dat kunnen ze dan toch nog niet zien op een echo.
kan ik eindelijk mn vragen stellen over een volgende zwangerschap.Wilde ff kwijt
Liefs nance

Lieve Nance,

Heel veel succes straks!! Hoop dat alles goed is en dat het er allemaal goed uitziet! En natuurlijk draaien mijn duimen voor aankomende ronde, hoop echt voor je dat je opnieuw zwanger mag zijn!

Liefs Lynn.

Succes meid!

Misschien wordt je wel weer iets wijzer hierdoor.
En straks mooi naar de volgende ronde!

Ik duim ook voor je!
Knuffel

Succes meid! Hopen dat alles er goed uit ziet en dat je verder kan dan de volgende ronde!

Liefs Ram24

Gister naar de verloskundige geweest,....Alles zag er goed uit!We hebben gewoon pure pech gehad!!!!!Hopelijk de volgende een volledige zwangerschap uitdragen, maar vertelde me wel, dat het waarschijnlijk geen onbezorgde zwangerschap zal worden!Bij elk dingetje zal ik bang zijn, maar de verloskundige heeft me beloofd dat ze me dan goed onder controle zal houden end at ik altijd mag langs komen!Nou maar hopen dat ik snel zwanger word en dat ik het ook zal blijven!.
xxx

Hey meid, wat fijn dat alles er goed uit ziet... en de eerste weken van een nieuwe zwangerschap zullen idd erg lastig zijn. zelf ook miskraam gehad met 10 weken... daarna een zwangerschap waaruit mn zoontje is geboren. Ik ben heel erg lang onzeker geweest of alles wel goed ging.
Nu zwanger van de 2e... (nog pril) maar ook nu ondanks de goeie gezondheid en groei van mn zoontje, toch weer erg onzeker en angstig of het niet alsnog mis gaat....

Wil je niet bang maken hoor... Maar snap heel goed dat de VK het tegen je heeft gezegd... Als je eerst maar een goeie termijnecho met 12 a 13 weken hebt gehad, en hebt gezien dat alles goed gaat dan neemt de onzekerheid wat af....

Zal voor je duimen op een voorspoedige zwangerschap (op een niet al te lange termijn)

X

Terug
Bovenaan