echo

hoi hoi

iedereen alvast proficiat met jullie zwangerschap
ik weet ook sinds het weekeind dat ik zwanger ben en heb de verloskundige gebelt voor een afspraak maar nu krijg ik pas een echo/afspraak met 11 weken wanneer krijgen/kregen jullie je eerste echo?
ik dacht dat het bij mijn eerste eerder was
en ik kan al niet wachten om de baby te zien....

kus

Hoi!

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Helaas is het zo dat als je zonder medische molen zwanger bent geworden dat je inderdaad pas een echo krijgt tussen de 10 en 12 weken, dat is echt normaal. Je moet dus heel lang wachten en nee dat is niet leuk.
Maar je bent zwanger van de tweede? leuk!
Wanneer is je uitgerekende datum?

Ik krijg mijn eerste echo met 7 weken, omdat ik eerder een BBZ en een miskraam heb gehad. Maar als je geen medische geschiedenis hebt, dan is 11 tot 12 weken normaal.

Ik breek even in vanaf het decemberforum. Ik heb geen medische molen of andere dingen gehad. Een perfecte zwangerschap voldragen en nu tweede keer zwanger. Bij mijn vk is het normaal rond de 8 weken een echo te krijgen. Dit verschilt echter per praktijk heel erg. Dus het kan wel.

Liefs

Hai,
Idd de eerste echo is pas tussen de 10 en 12 weken omdat daarvoor niks of weinig te zien en te horen is.
Bij onze vk krijg je rond de 7 a 8 weken een intake gesprek waar ze je vertellen wat er de komende tijd gaat gebeuren en om alles te bespreken wat betreft erfelijke dingen.
Maar hartje luisteren pas later. Vind het ook erg jammer niks zo fijns als je kleine zien en horen.
Nog even volhouden!
X Susan

Terug
Bovenaan