echo

Ik had nog niks geschreven over mijn laatste echo. Deze was helemaal goed gegaan. Hij ging kijken of het gezond was, en alles was compleet en hij kon geen afwijkingen constateren, een hele geruststelling! Als de baby goed lag had hij met 70% zekerheid het geslacht kunnen zeggen, maar helaas niet gelukt. Nu moet ik wachten tot 12 juli dan heb ik mijn 20weken echo.
Zou iemand die datum bij mij erachter kunnen zetten? Ik kan niet goed omgaan met die lijst haha.

Ik heb gister de hele dag overgegeven, zelfs een slokje water kon ik niet binnen houden. Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten, zo anders niet weten waar het vandaan zou komen want de misselijkheid was juist heel erg afgenomen. Hopelijk blijft het vandaag weg.

Geniet van het weer allemaal en een fijne zondag

Hai lieverd,

Wat goed om te lezen dat ook jullie echo goed was! Heel fijn meid. Jammer dat je toch het geslacht niet kon zien.....maar ja....zo blijft het nog even een verrassing, of gaan jullie met 16 weken nog een pretecho/geslachtsbepaling doen?

Wat naar dat je gister zo moest spugen! Hopelijk blijft het vandaag weg en kan je heerlijk genieten van een zonnige dag en mooie pinksterdagen. Geniet van jullie wondertje! :)

Liefs Lynn.

Fijn dat de echo goed was. Hier was de misselijkheid sinds een week weg, maar sinds twee dagen komt het ook weer terug. Toch de hormonen in combi met de warmte denk ik.

Aaaaah supergoed die echo dus!!! Heerlijk nieuws!

Oh dat is echt vervelend dat je niks binnen kon houden!

Hier gaat het sinds gisteren beter. Even afkloppen!

Liefs

Terug
Bovenaan