Echo

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Ik zal me even voorstellen, ik ben Wendy en zwanger van ons 2e wonder. Nou heb ik vandaag de 1e echo gehad en ik zou inprincippe 8 weken zwanger moeten zijn. De echo gaf alleen aan dat ik 6 weken en 4 dagen ben. Heel vreemd. Gelukkig klopt het hartje maar toch blijf ik het vreemd vinden. Ik heb namelijk 3 weken geleden een clear blue test gedaan en die gaf aan dat ik 5 weken zwanger was. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik moet over 2 weken weer een echo laten maken. Afwachten dus.....

Hai,

Gefeliciteerd!!! En welkom!
Ik ben susan en ook zwanger van onze 2de en nu bijna 6 weken zwanger.
Ik heb nog geen echo gehad maar weet van onze 1e dat in het begin de weken steeds een beetje veranderde dus wacht rustig je volgende echo af en dan kunnen ze ook beter meten.

X Susan

hey jij ook gefeliciteerd.

ik heb het bij mijn vorige zwangerschap die helaas in een miskraam eindigde ik zou toen 8 weken moeten zijn tijdens de echo maar was ook maar 6 weken en een paar dagen. maar het hartje klopte dus ik maakte mij niet druk. moest ook een week wachten en toen was het gestopt met kloppen en gestopt met groeien. ik heb dus geen positief verhaal. maar mij werd toen verteld dat het ook later ingenesteld kon zijn of een late eisprong. daar ging ik dus toen in eerste instantie van uit.

ik hoop voor je dat het een van de laatste opties is!

groetjes muppetje

als eerste van harte gefeliciteerd !!

bij mijn 1e kindje heb ik het ook mee gemaakt volgens mij berekening was ik 10 december uit gerekend ,,maar bleek ook de 23e te zijn ,,, het het met je innseteling te maken die kan later plaats gevonden hebben !! of ze hebben mischien een foutje gemaakt iedere minimeter is natuurlijk belangrijk op z'n klein wezentje!!

Bedankt voor julllie reacties meiden!!
Ik wacht gewoon rustig af, meer kan ik toch niet doen.
@muppetje, het is niet negatief maar realistisch. Ik hou er ook zeker rekening mee dat het fout kan gaan. Maar ik hoop ook op jou laatste optie. Ik hou jullie op de hoogte. Geniet van jullie zwangerschap.

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan