echo

hoi meiden,

afgelopen dinsdag hebben wij onze eerste echo gehad en het zag er goed uit. Zo af en toe bewoog het kindje, het hartje klopte mooi en de vk berekende dat ik 2 dagen voor loop. Al word de definitieve datum volgende week vrijdag berekend, krijg dan weer een echo.

Woensdagavond m'n moeder, schoonouders en oma verteld dat ik zwanger ben. Ieder had z'n eigen reactie, zo fijn om het nu te kunnen delen!
Morgenavond gaan we het onze vriendengroep vertellen, ben benieuwd naar de reacties.

Hai
Gefeliciteerd dat het allemaal goed is! Waren de ouders en schoonouders wel blij. Je klinkt daarin niet erg enthousiast.
Veel plezier met vertellen aan iedereen. Wij hopen woensdag na onze eerste echo de hele wereld te kunnen vertellen dat ik zwanger ben.

Genieten nu!

X

Dank jullie wel!

@ Susan: Ouders en schoonouders waren zeker blij, ze hadden wel anders gereageerd dan dat wij ons voorgesteld hadden maar zeker positief! M'n moeder kon het niet geloven, schoonmam had de tranen in de ogen en schoonvader een giga smile.
Veel plezier met de echo woensdag!

@muppet: we genieten er zeker van en voor die echo ben ik alweer de dagen aan het aftellen hihi.

Hoi hoi

Super te horen dat alles goed was met de echo :) Het nagenieten is zekers iets heel mooi net zoals het de wereld kunnen vertellen over jullie wondertje:) Lekker genieten ervan en op na de volgende echo.
Gefeliciteerd!!!!!

Tamara

Terug
Bovenaan