Echo.....

De echo was zoals ik ad verwacht goed. Ze is groot, alles doet het, geen rare dingen. Ze weegt nu 407 gram, al heel wat, ha, ha.
Wel heeft ze langere benen dan gemiddeld maar ach dat is voor en meid juist mooi en misschien wel het begin van een modellencarriere, hi, hi.

Met 16 weken moesten mijn man en ik bloed geven omdat ze onze chromosomen enzo willen testen. We zouden vandaag de uitslag krijgen. Blijkt dat ze toen de verkeerde buisjes hebben gebruikt. Moesten we vandaag opnieuw en weer en maand wachten op de uitslag. Beetje dom van ze.

Afspraak is nu dat we de bloeduitslag nog krijgen (verwacht ik geen rare dingen bij) en dat onze dochter bij de geboorte nagekeken wordt door de kinderarts en ze haar bloed nakijken. Dit doen ze met het bloed vanuit de navelstreng.

Wij zijn gerust en gaan gewoon lekker verder genieten.

Hoi Essie,

Super dat alles helemaal goed was. En tja het zal ook allemaal een keer goed gaan he op het zoekenhuis...

Ik denk ik een deel gemist heb, wellicht toen ik op vak was, maar waarom wilde ze de chromosomen testen bij jullie?

Fijn dat jullie gerust zijn en precies wat je zegt: lekker genieten meid!

@cs 1983 Uit de de vlokkentest kwam er bij een aantal vlokken een rare uitslag. Daar vonden ze een deel van een chromosoom. Wij wilde verder geen extra een vruchtwaterpunctie vanwege het risico. Bij ons gaan ze nu kijken of wij het zelfde hebben of dat we drager zijn van iets. Ze heeft de meest voorkomende afwijkingen niet (ze hebben bijna alles met een naam uitgesloten) dus wij denken dat het gewoon een soort besmetting van de placenta is ofzo. Even een korte samenvatting van het geheel.

Lieve Essie,

Wat een goed nieuws meid! Jeetje, dat zal een behoorlijke opluchting zijn....Wel een beetje dom van het ziekenhuis hoor, nu moeten jullie wéér een maand wachten, alsof de tijd nog niet langzaam genoeg gaat dan maar goed......Voor nu hartstikke positief nieuws! Lekker hoor :)

Goed dat ze haar en het bloed helemaal nakijken na de geboorte, is wel zo'n prettig idee.

Geniet van je fijne dag! Liefs Lynn.

Hoi Essie,

Wat een fijn nieuws! En die lange benen zijn idd alleen maar gunstig. Het wordt vast een prachtig grietje.

Balen van dat bloed zeg! Dat ze dat ook niet meteen zeggen hè? Eerst wachten tot je er toch bent en dan moet je nog opnieuw prikken ook. Mij is het gebeurt met de combinatietest. Zo slordig.

Het komt vast allemaal goed. Geniet er lekker van!

Liefs,

Mooi nieuws, van harte meid!! En wat suf dat ze die fout hebben gemaakt... Kan gebeuren maar dan denk ik: bel dan even dat je even langs moet komen voor nieuw bloed! Maar goed, zo erg is t ook weer niet. Geniet ervan!!

Wauw een lekker groot kindje tot nu toe. Die van ons was 325 gram. Maar die van kennisen van me was 600.... dus zo zie je maar dat ze allemaal hun eigen spurtjes maken.

Supergoed dat alles goed eruit zag. En idd..... wat een sufl*tten

liefs

Terug
Bovenaan