Echo

Gister eerste bezoek aan de verloskundige gehad.
Een intake en de eerste echo!!!

Alles zit er op en er aan. Hartje klopt mooi en sterk regelmatig. We krijgen 1 kindje. Was ook wel fijn om te weten.
Ik ben nu 9 weken en 5 dagen, 7 augustus uitgerekent.

Klachten qua vermoeidheid en misselijkheid is afgenomen, alleen zit nu in de ziektewet ivm bekkenklachten. Deze zwangerschap zijn bekkenklachten wel heftiger.
Maar alles voor een goed doel ;)

Wat fijn en minder fijn voor de bekkenklachten wij mogen donderdag weer gaan kijken ben benauwd. Want ik had de eerste met 7 wk al gehad en zou donderdag 11 wk zijn altijd spannend

Oh wat leuk! En wat fijn dat als je op 1 hoopt, het er ook 1 is :) Alleen vervelend van je bekkenpijn, hoop dat je een beetje rust kan houden.
Wij hebben morgen de tweede echo en gelijk bloed prikken voor combinatietest.

Ja ik ben er ook erg blij mee dat het goed was, zeker een opluchting. Ging eigenlijk met slecht gevoel er naar toe ivm pijn krampen in mijn buik. Ik had gewoon een bevestiging nodig.

Ik loop twee x in de week bij bekken fysio. Merk dat het goed helpt. Werk zelf als verpleegkundige in de thuiszorg. Das dus nu te zwaar werk voor mij. Ik kan weer aardig goed bewegen, zonder al te veel pijn te hebben!!

Goed nieuws, gefeliciteerd! Ik had het ook bij mijn eerste, bekkenklachten zijn echt naar. Ik merk nu ook al af en toe pijntjes, dus ik let hier heel goed op mijn houding en m'n schoenen. Goed dat de fysio zo goed helpt.

Terug
Bovenaan