Echobureau Utrecht?????

Hi meiden,

Wie van jullie weet een goed, professioneel adres voor het maken van een pretecho/dvd in Utrecht(stad) of omgeving?

We voelen sterk de behoefte om onze smurf weer es op het scherm te zien!

Lara 29 wk
 
Dag Lara,

ik weet dat het een beetje uit de buurt ligt, maar mijn tante heeft een pretechobureau in son, en mensen uit het hele land komen naar haar toe voor een echo. de echo kost maar 60 euro, je krijgt een opname mee op dvd of video en ze kijkt niet alleen naar je kindje, maar ook naar eventuele medische onvolkomendheden. klinkt een beetje als een reclamepraatje, maar ik hoor van meerdere mensen dat ze blij zijn met haar begeleiding, haar internetadres: www.babyechoson.nl

succes
groetjes
Manky
 
Ik ben afgelopen zaterdag bij Babyview in Amersfoort geweest, die kan ik je zeker aanbevelen. Ze neemt echt alle tijd voor je, we hebben 45 minuten kunnen kijken. Ze heeft echt overal naar gekeken en het was heel erg goed te zien dat we een jongetje krijgen. Wij wilden geen dvd of video en dan kost het 55 euro. Je krijgt dan minimaal 4 foto's, maar wij hebben er 22! gekregen. Ik kijk nog dagelijks naar de foto's, ze zijn zo lief, ik ben helemaal verliefd.
Hun website is geloof ik www.babyview.nl en ze zitten door heel Nederland

Groetjes Alice
 
Terug
Bovenaan