echobureau

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met zulk soort bureau's?
Wij zijn op zoek voor een pretecho na een tegenvallende 20 weken echo.

Groetjes Jes

Hoi,

Een vriendin van mij heeft een 3d pretecho laten maken. Het zou een meisje worden, maar bij de bevalling bleek het toch een jongetje te zijn.

Gr Carmen

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar wij hebben een 4d echo laten maken bij Babyview in Barendrecht. Dit was echt heel goed, er werd de tijd genomen en ze ging echt op zoek naar de leukste plaatjes. Ze heeft ook heel veel erbij verteld en nam echt de tijd voor ons. Kijk eens op hun site, want volgens mij hebben ze meerdere vestigingen.

quote: mirjam78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-01-2007 18:20:27'));

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar wij hebben een 4d echo laten maken bij Babyview in Barendrecht. Dit was echt heel goed, er werd de tijd genomen en ze ging echt op zoek naar de leukste plaatjes. Ze heeft ook heel veel erbij verteld en nam echt de tijd voor ons. Kijk eens op hun site, want volgens mij hebben ze meerdere vestigingen.

Ik heb dezelfde ervaring met Babyview. Wij zijn bij Babyview in Haaksbergen geweest en het was echt superleuk!

Hoi,
Ik weet niet waar je woont maar wij hebben een pretecho laten maken bij Ziezo in Anna Paulowna. De eigenaresse is tevens verloskundige.  Je kunt kiezen uit 2d, 3d en 4d. Je krijgt het ook allemaal nog eens mee op de schijfje en je krijgt een fotoprinte. Super allemaal!

hoi,

Wij zijn deze week bij Babyview in Amersfoort geweest. Erg tevreden!! Heel erg leuk. Dus wat mij betreft echt een aanrader!

Ze hebben ook een site www.babyview.nl

Hier staan prijzen en vestigingen op.

Veel succes!
Groetjes  Sandra
(26 wk 3 dgn)

Hoi allemaal,

Ik heb morgen mijn 20 weken echo en ga zeker naar babyview als ze niet goed kunnen zien of het een jongen of meisje is. Bedankt voor de tip!

Terug
Bovenaan