Echodense darmpjes

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal,</p><p style="text-align: left;">Gisteren hebben wij de 20 weken echo gehad. We gingen er vanuit dat alles goed was..  Helaas kwam er uit dat ons meisje echodense darmen (witte darmpjes) heeft en ze hadden wat groeimetingen waarvan ze niet wisten wat ze er mee moesten, hoofdje en buikje wat groter dan normaal en bovenbeentjes wat kleiner.</p><p style="text-align: left;">Nu kunnen witte darmpjes voorkomen bij het syndroom van Down. (Wij hebben nipt test gehad en gaf geen afwijkingen aan)</p><p style="text-align: left;">Taaislijmziekte (wij weten niet of we drager zijn)</p><p style="text-align: left;">Een infectie</p><p style="text-align: left;">Een bloeding (heb ik niks van gemerkt)</p><p style="text-align: left;">Of er kan niks aan de hand zijn..</p><p style="text-align: left;">Aanstaande maandag hebben we een guo echo in Breda.</p><p style="text-align: left;">Wij maken ons erg zorgen om ons meisje en zijn erg van slag. Heeft iemand dit ook mee gemaakt? </p><p style="text-align: left;">Groetjes. </p>

Niet zelf maar vriendin van mij had dit bij haar kindje en was uiteindelijk niets! Kindje is nu 6 en niets aan de hand. Voor wat het waard is. Veel sterkte!!

Hey

Ik maak op dit moment hetzelfde mee...
maandag bij 20 weken echo ook witte vlekjes in de darmen ontdekt...
nu aan het wachten op de DNA uitslag van mucoviscidose... ook geen weet of wij drager zijn...komt in onze families ook niet voor...

hou je mij op de hoogte?

Terug
Bovenaan