echofoto's dus niet sealen!!!!

Ik ben  bezig met het inplakken van de foto's van Emma, vanaf het begin tot aan nu...ik ben begonnen met de foto's van de echo's. Toen mijn man gisterenavond even keek wat ik al had gedaan vond hij het een goed idee om de echofoto's te sealen zodat ze langer mee zouden gaan. Ik zei nog doe wel voorzichtig....  Nou een half uur later kwam hij naar beneden met 1 hele zwarte echofoto!!! Dat gaat dus helemaal niet, foto verdwenen. Hij was er echt kapot van en ik ook. Hebben we nog geluk gehad, hij wilde ze in eerste instantie allemaal tegelijk doen, dan hadden we nu dus niks meer gehad! Gelukkig hadden we ze wel ingescand en konden we het dus opnieuw uitprinten....bah bah baal er nog steeds van!

Groetjes Monique

Hallo naamgenoot

Dat is zeker balen zeg! Gelukkig was het met een foto en niet meerdere, maar toch....  Mijn vk had me al gewaarschuwd om ze niet te sealen want dan zouden ze smelten. Wat ik heb gedaan is het plastic van de insteekhoezen gebruikt en die er overheen gedaan zodat ze mooi blijven. lukt ook prima!

Groetjes Mo (monique)

Hoi Mo(nique), haha volgens mij zijn we nu met drie monique-en hier....
Had mijn vk die tip ook maar aan ons gegeven, mijn man schijnt van meerdere mensen te horen hebben gekregen dat hij het juist wel moest doen
Ik neem het hem niet kwalijk hoor maar ik was en ben er wel erg verdrietig om. Ik vind het zo mooi om op terug te kijken via die foto's....gelukkig staan ze ook in de pc.

Groetjes je naamgenootje

Hoi

Ja, daarom heb ik me als Mo geregistreerd, ook omdat het mijn bijnaam is.

Gelukkig dat de foto's op de pc staan. Die echofoto's zijn heel speciaal, ik moet er zelf ook niet aan denken dat er iets mee gebeurd. Twee 3d echofoto's heb ik ingelijst en staan op haar kamertje. Ook heb ik een dvd, is ook heel bijzonder.

Ik mis mijn buik en het getrappel. Ze duwde altijd haar kontje naar achteren en dat  kon ik dan aaien      en ze lag altijd op haar rechter zij. Nu ze er is, duwt ze ook vaak haar kontje naar achteren en ligt graag op haar rechter zij. leuk is dat.

Ik denk dat ik maar eens mijn bedje in duik. Mila heeft vannacht gespookt, ook vandaag was ze niet lekker, diaree, verhoging, huilerig, denk dat ze last heeft van een doorkomend tandje. Ze is er vroeg bij.

Welterusten Mo

p.s. het zou fijn zijn als men aan de reacties een emailmelder verbond. De volgende dag ga ik weer zoeken en vindt niet altijd het onderwerp of ik ben het vergeten

Hahaha ja dat heb ik bij de mail wel...zo'n butler die komt vertellen dat ik mail heb...zou hier ook handig zijn.
Ik mis het ook hoor, dat getrappel in mijn buik, ik besef eigelijk pas de laatste dagen echt hoe ik het mis. Mijn man geeft nu nog steeds aan dat hij maar 1 kindje wil....ik ben daar erg verdrietig over, het idee dat ik nooit meer zwanger zal zijn en dat getrappel zal voelen...ik vind het zo bijzonder!!! Maar misschien verandert hij over een paar jaar nog van mening...een paar jaar geleden wilde hij helemaal geen kinderen dus het kan...
 Nou ja welterusten en we treffen mekaar hier wel weer.

Groetjes Monique

Hoi hoi!

Ik heb de echofoto's ingescand en later af laten drukken bij Kruidvat. Het ziet er echt gaaf uit en ze worden dus niet zwart van het scannen.
Echofoto's mogen niet warm worden, want dan worden ze zwart. Als je ze in een lijstje zet en deze staat in de zon dan worden de foto's ook zwart. Dit is ons verteld bij de echoscopist.

Groetjes,
Natasja

Hi Monique

Leuk zo'n butler

Ja meid, ik kan mee heel goed voorstellen dat je dit gevoel mist. Is ook een hele mooie ervaring en voor een man niet eens te beseffen. Wat dat betreft missen mannen een hoop! Wie weet bedankt je man zich in de toekomst, hoop het natuurlijk wel voor je

Hi Natascha

Klopt de foto's ook niet in de zon plaatsen, ook warmte..............tja je moet het maar allemaal weten he

Hee Monique,

Dat is echt  balen zeg! Gelukkig heb je ze nog op de computer.
Ik heb  er  doorzichtige folie overheen geplakt. Die je kunt gebruiken voor boeken. Je kunt zo ´n rol gewoon kopen bij de hema, misschien is dat wat.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan