Echo's 1 mei

Goedemorgen dames,

Niet schrikken hoor van die (af en toe iets schrijvende) man ;) Lynn slaapt nog, ik ben al een half uurtje wakker. Het is een 'spannende dag' vandaag met de 2e echo van onze tweelingbroers of - zussen.

Wij moeten om 9.10 uur, dus gelukkig hoeven we niet te lang te wachten. Maar ik -als man- vind het toch ook wel reuze spannend allemaal. Groeit het allemaal zoals het moet? Kloppen de hartjes nog? Hoe doen ze het in deze bijzondere situatie? Ik denk de 'usual' vragen die iedereen zich stelt. Maar goed; als ik zie hoe goed Lynn voor de ukkies zorgt en zie welke (vervelende) kwaaltjes ze heeft, gaan we er toch gewoon met heel veel vertrouwen heen.

Ik ben dan ook zeer trots op mijn vrouw en ook op onze twee wondertjes. Ik noem het gekscherend nu al tuig, gezien het feit dat ze wat klachten veroorzaken bij Lynn. Daar spreek ik ze over een maand of 6-7 nog wel even op aan, op dat wangedrag ;)

Ik wens iedereen die vandaag of later (deze week/maandag) een echo onderzoek heeft heel veel succes, maar nog veel meer plezier toe. Zeker als het de 1e echo is en je ziet dat het goed is; ik voelde mezelf de koning te rijk toen we de eerste echo hadden gehad en gun iedereen datzelfde gevoel! Lynn zal jullie vast wel bijpraten hoe het is geweest bij ons en in de loop van de dag mij vertellen hoe het met de andere dames op dit forum gaat.

Hele fijne dag gewenst allemaal en zet hem op!

Grt de man van Lynn30

Dank je en ja Lynn je hebt een lieve man. Ik moet pas om 12.15. En ik weet dat ze altijd uitlopen. Heb een naar voorgevoelmaar dat zijn hoop ik de zenuwen.

Je bent nu al bijna aan de beurt, succes meid. En genieten.

Lieve Essie,

Hoezo heb je een naar voorgevoel? Ik hoop ook dat dat de zenuwen zijn en dat je gewoon een fantastische echo hebt.

Laat je het even weten vanmiddag? Liefs

Nou Lynn en of je een schat van een man hebt!!!
En man van Lynn wat leuk dat je zo af en toe iets schrijft! Zo weten we ook eens hoe een man zich voelt in deze situatie!

Dames heel veel succes en uiteraard plezier vandaag bij de echo!!

Lynn als het goed ben je al geweest dus hoop snel te lezen hoe het is geweest!!

liefs

Terug
Bovenaan