Ik heb zojuist twee echo's geboekt bij BabyView, eentje over 5 weken (20e wk) en eentje zeven weken later. Bij de tweede keer wordt ook een 3D-echo gemaakt! Ik ben er erg verheugd over, kan niet wachten om de video mee naar huis te kunnen nemen en het eens goed tot me te laten doordringen, want daar had ik de eerste keer in het ziekenhuis (3 weken geleden, 2 minuutjes) totaal niet de gelegenheid voor. Toen het eindelijk een beetje begon te komen liep ik alweer een kwartier buiten. Nu kan ik er een vol halfuur van genieten en het nog terugspoelen ook!
Nu mijn vraag. Er is tegenwoordig alweer een vierde dimensie aan de technologie toegevoegd, een 4D-echo is het allernieuwste. De vierde dimensie is dan 'tijd'. Is er iemand die hier iets van snapt? Ik heb wat van die 4D-echo's gezien en ik snap het verschil niet met 3D. Het is zonder twijfel mooier en scherper, maar waar hem nou technisch gezien het verschil zit vat ik niet en vooral door dat begrip 'tijd' raak ik in de war. Is er iemand die dit snapt?
Nu mijn vraag. Er is tegenwoordig alweer een vierde dimensie aan de technologie toegevoegd, een 4D-echo is het allernieuwste. De vierde dimensie is dan 'tijd'. Is er iemand die hier iets van snapt? Ik heb wat van die 4D-echo's gezien en ik snap het verschil niet met 3D. Het is zonder twijfel mooier en scherper, maar waar hem nou technisch gezien het verschil zit vat ik niet en vooral door dat begrip 'tijd' raak ik in de war. Is er iemand die dit snapt?