Echos!

Ik heb zojuist twee echo's geboekt bij BabyView, eentje over 5 weken (20e wk) en eentje zeven weken later. Bij de tweede keer wordt ook een 3D-echo gemaakt! Ik ben er erg verheugd over, kan niet wachten om de video mee naar huis te kunnen nemen en het eens goed tot me te laten doordringen, want daar had ik de eerste keer in het ziekenhuis (3 weken geleden, 2 minuutjes) totaal niet de gelegenheid voor. Toen het eindelijk een beetje begon te komen liep ik alweer een kwartier buiten. Nu kan ik er een vol halfuur van genieten en het nog terugspoelen ook!
Nu mijn vraag. Er is tegenwoordig alweer een vierde dimensie aan de technologie toegevoegd, een 4D-echo is het allernieuwste. De vierde dimensie is dan 'tijd'. Is er iemand die hier iets van snapt? Ik heb wat van die 4D-echo's gezien en ik snap het verschil niet met 3D. Het is zonder twijfel mooier en scherper, maar waar hem nou technisch gezien het verschil zit vat ik niet en vooral door dat begrip 'tijd' raak ik in de war. Is er iemand die dit snapt?
 
Hoi Loentje !
Toevallig had ik deze discussie gister met manlief, hij denkt nl dat het onzin is om geld te kloppen uit de zakken van zwangere vrouwen. Ik deel deze mening niet, maar ik ben echt razend benieuwd wat het nou WEL is. Ik kan het niet bedenken. Op de sites zijn ze er ook niet echt helder over of wel? Wel ontzettend leuk zeg ! Bij de eerste hebben we het ook gedaan, maar toen was 3D echt toekomstmuziek. Gewoon 2D dus. We hebben er inmiddels alweer twee echo's opzitten, maar ik ben het met je eens dat ze er in het ziekenhuis lopende band werk van maken, heel jammer, want het is natuurlijk erg speciaal. Ik kan je dus geen antwoord geven op je vraag, maar ik ben wel net als jij erg benieuwd naar het antwoord!
Heel veel liefs van Muty (12wkn 3dgn)
 
Ik ga volgende week voor een 2D,3D en 4D echopakket.
4D staat hier voor bewegende 3D, erg leuk dus!!!
Ik kan dan ook niet wachten...
Dit staat in de folder die ik heb van het bureau waar wij gaan:

Bij 3D worden een hele reeks beelden snel achter elkaar gemaakt en samengevoegd, waardoor diepte van het echobeeld kan worden verkregen. Dit geeft een realistisch en nog duidelijker beeld van het ongeboren kind in kleur. Bij 4D komt de tijddimensie erbij en kunt u het kindje echt zien bewegen.
 
hoi loentje,

wat leuk ik heb hem daar ook laten maken op dvd toen ik 21 weken zwanger was (ben nu 30 wkn).
de dvd is echt mooi gemaakt en je word zelf ook gefilmt en de uitleg van de echo is super.die hoor je ook op de dvd.succes met het maken van de echo en geniet ervan.

veel liefs
 
Aha, dat is het dus! Dat klinkt wel heel erg leuk ja! Maar goed, ik ging voor de 2D en toen ik hoorde dat daar gratis 3D bij zat was ik allang blij. Is toch weer mooi meegenomen, niet?
Sammi, ik wist al dat de uitleg ook op de band komt, maar nemen ze het hartje ook op? Dat zou wel siper zijn, dan is het echt helemaal compleet!
Poeh, kan echt niet wachten! Nog vier weekjes en vijf daagjes... veel te lang. Nog drie weken en dan ga ik het hartje weer horen bij de verloskundige, weer even een geruststelling dat alles ok is daarbinnen. Maar ik voel de laatste paar dagen wat vage dingetjes in mijn onderbuik waarvan ik nog niet helemaal durf te zeggen of dat de bay is, maar misschien dat ik tegen die tijd zelf al wel kan voelen dat hij nog leeft!
 
Terug
Bovenaan