echos

mischien stomme vraag maar wat voor soort echo s heb je allemaal?
ik heb er nu 2 gewoon bij mijn vk gehad erg leuk
maar wat voor echo zou je nu kunnen laten maken????????
wat voor keuzes en soorten heb je hierin ?
en wat houd het in 3d schijnt heel mooi te zijn toch????
en met hoeveel weken kan dat /of is het leukst ik woon in n-h dus zal ook fijn zijn als iemand wat weet wat in de buurt gemaakt kan worden
groetjes
 
nee joh, niet op letten op die reacties. Je hebt een echo rond de 13 weken, hierop kunnen ze kijken hoever je bent enzo en ik geloof dat je rond de 20 weken een standaard echo krijgt.Ikzelf loop in ziekenhuis dus dat is anders dan bij vk.

Wat heel leuk is is een pretecho, deze is heel uitgebreid met een goede uitleg, geslacht kun je dan zien enzo.
Ik zelf heb rond de 28 weken een echo laten maken en die was geweldig. OOk van alles laten meten ( voetje bv. 6 cm)
en uit laten leggen.

Sommigen doen dit eerder en achteraf had ik dat ook wel laten doen ja, zo rond een week of 20 schijnt mooi te zijn! De 3D is bij ons niet gelukt want handje lag voor gezichtje, maar op dat moment maakte het voor ons niet meer uit!

Wij zijn geweest bij babyview en hebben er ook een dvd van laten maken en je krijgt dan minimaal 3 (wij hebben er 10 gehad) foto's mee naar huis!!

echt een aanrader dus!!


groetjes Karin
 
hoi hoi

wat een leuke reacties kun je hier soms krijgen zeg.Ik heb met 7en 9 wk een echo in het ziekenhuis gehad omdat wij met ivf zouden beginnen en toch spontaan zwanger zijn geworden hebben ze ons laten komen voor een echo.Maar deze waren zo klein dat ik er geen prettig gevoel aan over heb gehouden.Toen ik bij de verloskundige terecht kwamen liet zij mij met 12wk nog een echo maken nou dat was nog terleurstellende dan de eerst twee want hier deden ze er helemaal geen moeite voor om het ons goed te laten zien want volgens hun lag het te diep dus daar gingen wij weer met een raar gevoel de deur uit.Toen heb ik een bureau gebeld die pret echo's maakt en daar heb ik mijn ogen uitgekeken zo mooi dat het was.Ze heeft alles uitgelegd en laten zien gewoon geweldig.Vorige heb ik een uitgebreide echo met 19wk gehad omdat mijn vriend een zusje heeft gehad met een open ruggetje maar hij lag op zijn rug en bleef ook zo liggen dus nu moeten wij volgende week nog een keer maar wat wij nu al hebben gezien zag er goed uit.Wij willen straks ook nog een 3d echo laten maken maar dat schijnt ookniet altijd goed te lukken zoals ik boven las maar dat zien we dan wel.Ik geloof niet dat er nog veel andere soorten zijn maar een pretecho kanik je zeker aanraden ook mooi op de video.gr en veel plezier met je eventuele echo's die je laat maken.gr anita
 
Terug
Bovenaan