echo's

Hoi,

Heb net de vk maar eens gebeld om me aan te melden. Gezien mijn vorige miskraam en curetages mag ik volgende week vrijdag al komen voor een echo om te kijken of deze zwangerschap goed is.
Moet nog wel even bellen met het ziekenhuis of er plek is maar dat zit wel goed denk ik.

Dan met 10 a 12 weken weer een echo om de termijn definitief te bepalen. Wilde eerst geen extra echo maar vind het nu toch wel fijn. Hoop dat we een kloppend hartje zien!

Het wordt weer spannend, maar toch ook weer leuk :)

Liefs Sabien

Sabien,

Een vroege echo heb ik vandaag ook gehad en ik ben nu erg opgelucht, omdat we het hartje hebben zien kloppen. Over vier weken mag ik voor de termijn echo dan ben ik als het goed is 10 weken en 4 dagen dus dan wordt het nog steeds spannend, maar kan er nu wel al wat beter van genieten. Succes

Ik heb net gebeld, mag zelfs 30 jan al! Dat komt ineens wel dichtbij dus merk al dat ik het spannend vind... Nu maar hopen op een kloppend hartje...

Ja dat is zeker spannend en lekker snel. De dag zelf zal nog spannender zijn, maar als je eenmaal het hartje ziet kloppen dan ben je heel erg opgelucht. Succes met aftellen.

Terug
Bovenaan