echo's

hey meiden

wanneer krijgen jullie de termijn echo?
ik moet hier echt wachten tot 9 weken. en dat na 3 miskramen. word er niet zekerder van maar ja ze zeggen dat het toch geen zekerheid met zich mee brengt het kan gewoon fout gaan in de eerste 3 maanden. of je nu een vroege of normale termijn echo hebt. dus ik moet gewoon afwachten. helaas.

ik mag dus pas komen op maandag 4 juni.
wat duurt wachten dan lang he als je op zoiets "groots" zit te wachten.

groetjes muppet

Hoi!

Ja ik hoor ook zeer verschillende verhalen! Het ene ziekenhuis laat je wachten terwijl je bij een ander meteen mag komen. Maar als jij drie miskramen hebt gehad mag je toch wel eerder dan negen weken??? Juist door die miskramen zou je zeggen!
Maar ik weet van mijn vorige zwangerschappen, dat ik ook pas een eerste echo had met 9 weken....en daarna rond de 12 nog een voor de termijn.
Nu zat ik in de mm, heb een ronde Clomid gebruikt, en nu krijg ik een echo tussen de 7 en 8ste week. Iets eerder dus maar kan je zeggen, dat duurt ook veel te lang!!! Ik mag 1 juni.

Nou meid, helaas ook hier weer dat wachten, dacht dat ik er vanaf was na het zwanger worden forum, maar niets is minder waar helaas-:(

Liefs

Ik hoor het donderdag, als het goed is kunnen we afspraak maken volgende week voor wanneer we ongeveer 12 weken zijn.... maar het kan dus zijn dat dat volgende week is kan ook nog 5 weken duren... ga maar uit van et laatst hihi!

Muppet, ik ben van het september forum. Wat raar dat je niet eerder mag ondanks je eerdere miskramen. Ik heb 1 missed abortion gehad en had recht op een vroege echo alleen maar voor mijn eigen gevoel. Heb dat ook zeker gedaan heb zelfs 2 vroege echo's gehad (1 zelf moeten betalen) en toen de termijnecho. Succes met afwachten. En voor alle dames die moeten wachten het is het waard. Succes met jullie zwangerschappen.

HoiHoi,

Ik heb met 7 weken al een echo gehad, omdat ik het een niet geplande zwangerschap was, en ik erg bezorgd was of alles wel goed ging. Heel vreemd dat je dan zoo lang moet wachten!!

Terug
Bovenaan