echt alles in de mond stoppen!!!

Hoi,

Akim stopt sinds een maand echt alles in zijn mond. Stoelpoten, kinderwagen buizen, bank, vingers van anderen, echt alles. Hij kruipt ookal met zijn mond open overal naar toe. Zo van als ik iets tegenkom dan.......

Het is wel geinig, maar hebben jullie kleintjes dat ook. Hij is nu 7 maanden. Dus misschien doet hij het wel omdat hij tandjes krijgt.

Groetjes
 
Hoi Vivian,

Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en stopt alles in zijn mond. Nog steeds...pluisjes, zand, gras, steentjes, sigaretten van de grond buiten (BAH!). Werkelijk alles. Het zal er wel bij horen. Ik probeer, als ik het zie, hem wel eens te stoppen maar soms ben ik te laat. Ik denk persoonlijk dat het niet zoveel met tandjes te maken heeft maar meer met ontdekken en proeven.
Succes ermee!

groetjes
Esther
 
Mijn dochter is inmiddels al weer 14 maanden maar die blijft ook nog van alles in haar mondje steken! Maar eigenlijk alleen maar goed want hierdoor leren ze ontdekken en ontwikkelen. Een vervelende periode maar het hoort erbij en het is heel goed voor de ontwikkeling.
 
Ik denk dat hij tandjes krijgt, bied hem een bijtring uit de koelkast aan om daar lekker op te kauwen. maar alle kindjes komen in de periode dat ze alles willen ontdekken en op wellen eten..
 
hallo mijn dochter is 5mnd en stopt al een mnd of 2 alles in de mond. Ze heeft dan ook al vroeg haar eerste 2 tanden, dus dat kan een reden zijn. En een bijt ring in de koelkast hielp dus niet, ze vond de harde plastic stukje wat er aan zat interresanter. Een gewone rammelaar van plastic vond ze wel oke. Zo zie je elk kind is anders.
 
Terug
Bovenaan