Echt balen!!!

A

Anoniem

Guest
Nou ik zit weer even helemaal in de put. Vandaag mijn NOD, maar toch maar alvast een test gedaan en weer niet zwanger!!!!! Ook ronde 11 alweer niet gelukt. Ik begin zo langzamerhand steeds meer te denken of ik überhaupt nog wel zwanger kan worden. Nu ongi worden en dan weer een afspraak met de gynaecoloog, maar ik ben zooo bang voor slecht nieuws!!!! Help......

heeey de hoop nog niet opgeven joh!!!!!
je bent toch nog niet ongi??
ben je regelmatig? of wel vaker overtijd en toch ongi geworden??

liefs Bri

Hee de hoop niet opgeven hoor, het komt vanzelf. Je hebt er misschien niet zoveel aan op dit moment. Maar kop op!

Liefs Cindy

He lieverd, kop op.......... ik weet erg goed wat je voelt, maar laat de moed niet zakken. Hopelijk geeft de gyn wat meer duidelijkheid. Maar als ik het goed gebrijp heb je nog geen last van menstruatie? Alles komt op zijn pootjes terecht!!

Hou je me op de hoogte x-mees

Hey Kim,
Kan me voorstellen dat je de moed even laat zakken. maar geef niet op hoor, zo lang je niet ongi bent betekent zo'n vroege test niet meteen dat je dus ook niet zwanger bent.
Ik ga voor je duimen in ieder geval.

Liefs,
danielle

Hey meissie toch! Wat vervelend weer, ik begrijp je heel goed hoor. Maar je mag de moed niet opgeven hoor, niet nu je al zover bent. De gyn gaat jullie echt wel helpen. Ik ga voor je duimen meis!
Liefs Nicole

He Meiden!
Bedankt voor jullie ontzettend lieve reacties!!! Ik probeer het niet op te geven, maar soms is het zo moeilijk!!!! Ik ben nu ongi, dus heb snel weer een afspraak bij de gynaecoloog. Hopelijk kan zij ons helpen...... nogmaals bedankt

liefs kim

kop op wij zijn 18 ronden (en 3 mk's) bezig geweest en hebben nu een heerlijk knulletje.
ff nieuwsgierig..Temperatuur je al (handig als je naar de gyn gaat kunnen ze zien of je een ei hebt) en hebben jullie al zaad laten testen? Ook handig om de uitslag al te hebben.

Succes.

Terug
Bovenaan