echt balen...

A

Anoniem

Guest
Ja hoor daar zijn ze weer, de RD.
Ik had deze keer echt het gevoel dat het raak kon zijn. Ik had al een paar dagen een opgeblazen gevoel, moest vaker plassen, en echt het gevoel dat ik zwanger kon zijn.
Mooi niet dus.
RD ook nog 3 dagen te vroeg!
Gisteren zag ik het echt even niet zitten, maar gelukkig gaat het vandaag beter.
Vol "goede moed" naar ronde 5.
pfffffffffff.
Jullie allemaal heel veel succes!

Brinn

Hoi Brinn,

Ontzettend k*t voor je! Ben zelf pas met 3e ronde bezig, maar was de laatste keer ook teleurgesteld! Logisch toch? Het is iets wat je heel graag wilt, dus kan het niet snel genoeg raak zijn! Ik hoop voor je dat je met veel plezier toch weer aan de volgende ronde begint!

Succes en probeer ook een beetje te genieten van de mooie tijd dat je het met je partner aan het proberen bent!

Liefs Meike

Dank je wel Lientje en Meike!
De teleurstelling was even hevig, maar nu valt het wel weer mee gelukkig. We maken het zeker een gezellige tijd, net als de vorige keren hihi.
We gaan over een paar weekjes even op vakantie, dus is er weer wat leuks  in het verschiet.
jullie ook heel veel succes,

en bedankt voor de reactie!
Brinn

He Brinn wat rot voor je!!!! Heb zelf net het gevoel dat ik ongi moet worden en had net iets bruins....hopen dat dit niet doorzet...weet hoe je je voelt!!!!
xie maantje  en heel veeel plezier op vakantie!!!!! En dan gewoon weer aan de slag!!!

hey brinn

balen is dat he,voor mij t zelde verhaal
ik dacht zelf ook dat t zo zou zijn.heb nu de hele dag al buikpijn dus vrees ook t ergste.
maarja we laten de moed met niet zakken!!!!!!!
we gaan gewoon vrolijk door.heel veel sucses.
groetjes priscilla

Terug
Bovenaan