Echt bizar

Hoi

Nou wat we nou hebben mee gemaakt.
Me man wordt van de week gebeld door zijn moeder en zegt Ja ik moet jullie feliciteren he!?
Hoezo? zegt me man .
Ja Anne-Wil is zwanger!
Zwanger? zegt ie hoe kom je daar nou bij?
Dat heb ik gedroomd in April is ze uitgerekend en het wordt een jongetje.
Nou zegt me man ik weet van niks hoor en heb Anne-Wil nergens over gehoord .
Nou zei ze let maar op.

Wat wil het nou zijn toen ik zwanger was van Amy zei 3de kerstdag je bent zwanger. Toen wisten wij van niks en op 22 januari een test zwanger in de handen. Na 3 maanden verteld en toen zei ze zei ik toch en het wordt een meisje. Dat had ze allemaal goed. Nou klopt April ook al ben benieuwd of ze het geslacht ook goed heeft. Vind het zo bizar.

Liefs

Hey,

Nou dat is het zeker zeg. Misschien heeft ze idd wel gelijk en krijgen jullie in april een jongen dat zou helemaal wat zijn heeft ze het 2 keer goed gehad.

Kan ik ook niet ff langskomen misschien weet ze ook wat wij gaan krijgen haha.

Ben benieuwd of de voorspelling klopt. Ga het volgen.

Fijn weekend.

Liefs RH

Hoi Puck!!

Doe ik ook hoor! hihihihi zo leuk om te doen :).
Bijzonder he!? Ben ook erg benieuwd of ze het dit keer goed heeft. Het zou kunnen want deze zwangerschap gaat heel anders dan bij Amy.
Voel af en toe misselijk maar lang niet zo beroerd als bij Amy. Ben wel snel moe en de traantjes komen makkelijk :). Kan soms niet tegen sommige luchtjes dat had ik bij Amy niet. Maar ja elke zwangerschap kan anders zijn he zegt niks over geslacht :).
Voor de rest gaat het goed voel me lekker dik hihihi.
Kom de maand best goed door ben benieuwd hoe dat rond 21 sept is (me uitgerekende datum van Amy). Ben zelf 23 sept Jarig maar vier het pas in okt voor de zekerheid. Weet niet hoe dan zal zijn, en als het allemaal goed gaat kunnen we gelijk bekend maken dat we weer zwanger zijn!
Hoe is het met jou veder?

Goed te lezen dat het goed gaat! Zullen vast heftige tijden worden meid, hoop dat je veel steun vind bij dit forum en natuurlijk familie en vrienden

het is wel fijn dat iedere zwangerschap anders is, zo vergelijk je het ook anders en heeft ieder kindje zijn eigen zwangerschapsverhaaltje. Mooi de natuur (in dat opzicht!)

Hier aan het aftellen, morgen 40 weken, heb wel veel controles want ik voelde haar heel weinig, dus om de dag krijg ik nu een CTG. En daarop is te zien dat alles goed is, morgenochtend mogen we weer.
Strippen had geen zin dus ik denk dat ik volgende week een afspraak voor inleiden krijg. Daar heb ik zo'n gevoel bij... ach ook dan is het goed. ze laten me gelukkig niet lopen tot 42 weken :)

Rustig aan! We denken aan je....

Terug
Bovenaan