Echt de laatste keer?!

Ik moet ff klagen. Ik zit de laatste 10 weken elke woensdag in t ziekenhuis voor een speciale echo. En elke x was t weer spannend of we weer een weekje verder konden. Gelukkig was de echo (op1 uitschieter na dan) elke week goed.
Ik zou eigenlijk met 37 weken worden ingeleid. Dat w afgelopen maandag. Maar vanwege allerlei extra "probleempjes" tijdens deze en vorige zwangerschap wilde de gyn liever het nog 1 weekje rekken. Tot as maandag. Dan ben ik 38 weken.
Maar dat betekend dus dat ik deze woensdag wel weer de hele dag naar t zkh moet. Om 11.00 de echo en op 14.45 controle gyn. Elke x is het me gelukt er redelijk nuchter onder te blijven, elke x weer met t ov naar t zkh. Maar nu ben ik echt kapot. Het voelt als zo'n enorme opgave, straks weer in bus en metro en dat stuk lopen naar zkh ingang. En wachten tussen de 2 afspraken door Alles in m'n lijf schreeuwt nee maar ik moet! Sorry voor t geklaag,
Ik zet m'n verstand op nul en ga maar weer.

Verstand op nul is soms de beste optie om te doen. Kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt. Hoop met je mee dat dit de laatste keer is en dat alles goed met jullie beide gaat.
Succes!
Liefs nelie

Jeetje, wat vervelend! Ben al een tijdje afhankelijk van anderen qua vervoer. Weet niet of je iemand kunt vragen om je te brengen en halen? Of misschien met de taxi? Soms worden dat soort kosten ook vergoed door je zorgverzekering namelijk. Sterkte in ieder geval!

Terug
Bovenaan