Echt doogeslapen

A

Anoniem

Guest
Marissa is nu al twee weken ziek geweest en dus slipe ik maar gemiddeld 4 uur per nacht. Dat breekt aardig op. Gelukkig ging het nu weer beter maar had ze last van haar tanden en was ze dus weer erg onrustig. Maar vannacht heeft ze voor het eerst ECHT doorgeslapen. Van 23.00 uur tot 9.30. En echt helemaal zonder wakker worden want voor ze ziek werd sliep ze ook wel goed maar was ze wel steeds haar speen kwijt en werd ik dus toch een paar keer wakker. Ik ben helemaal blij met mijn mopje en heb haar maar eens extra geknuffeld. We zijn hier weer op de goede weg.

Liefs Linda, mama van Marissa, 7.5 maand

Heerlijk dat jullie kleine meid door heeft geslapen.
Dat moet voor jou ook heerlijk geweest zijn dat je zolang hebt kunnen slapen.
Wij wachten hier ook nog steeds op een nacht doorslapen. (Ben ik wel aan toe)
Vannacht was het 6 keer dat ik eruit moest. Zit er eigenlijk wel een beetje doorheen.
Maar na jou verhaal hoop ik dat onze kleine meid ook ineens lekker door gaat slapen.

Ik hoop voor jou op nog heel veel nachten doorslaapplezier.

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Ik hoop voor jullie dat er binnekort ook betere nachten aan komen want het breekt echt op. Marissa is zelfs door mijn vermoeidheid uit ons bed gevallen. Ze mag nu dan ook niet meer bij ons in bed slapen. Alleen in de ochtend nog komen knuffelen. Ik weet helemaal niet of het er iets mee te maken had maar wij hadden vannacht voor het eerst haar tandvlees ingesmeerd met Dentinox.
Sterkte daar voor jullie

groetjes

Linda

Hoi hoi,

Goed te horen dat Marissa lekker heeft doorgeslapen en jij ook!! Ik moet er ook nog elke nacht uit voor die K.. speen, maar ja daarna slaapt ze wel weer lekker door.

Gisterochtend heb ik eens 2 uur op de bank een boekje gelezen terwijl Jennifer weer naar bed was!! Was er ook ff aan toe om wat voor mezelf te doen. FF niet schoonmaken hoor!!!! Kopje thee erbij... af en toe aan jezelf denken hoor!

Ik hoop dat de gebroken nachten snel voorbij zullen zijn....

Gr. Ilone

wat fijn...

Hier nog 1 die NIET doorslaapt, vannacht maar 2 of 3x eruit, maar de laatste nachten gemiddeld ook 6/8x, ze heeft in haar bijna 10 mnd nog NOOIT doorgeslapen.
Ik had me er bij neergelegd maar de spanning thuis loopt ook langzaam op en ben ik aan t googlen gegaan, toen kwam ik op deze site. http://www.therapie-engelbarts.nl/

Gister heb ik al contact gehad met haar en ze maakt volgende week plek voor ons...
Aangezien ik alles al geprobeerd heb en ook nog doe zoals inbakeren, routine, regelmaat, rustgevende muziek, af en toe aroma therapie, babymassage, homeophatische tabletjes en weet ik wat hoop ik er maar niet te hard op, maar het zou wel mooi zijn he!
Als het wat uithaalt zal ik het uiteraard vermelden!!! Ze zegt dat 9 vd 10 na behandeling doorslaapt of iig BETER slaapt. maargoed eerst zien!

Geniet jij er iig maar van !!!!!!! *jaloers* :)

Evelien

Hi Eveline,

heb je al kindival geprobeerd? het zoontje van een vriendin van me krijgt twee tabletjes voor het slapen gaan en slaapt er op door. Stijn trouwens niet hoor. maar stijn krijgt tegenwoordig een fles halfvollemelk met pap (250 ml) en als toetje bv voor het slapen gaan en maakt dan ook een ruk van zo'n zes uur.

groetjes van Marloes

Hey Marloes,

Ik heb kindival hier ook op de plank staan, maar dat lukte hier niet echt. Ik kan het nog wel eens proberen, maar ik heb van de homeopaat ook andere tabletjes gekregen van vsm (coffea d6) en die zijn  speciaal voor  mensen die vaak wakker worden, moeilijk inslapen. Iets zwaardere variant dan kindival.. en specifieker voor het probleem (uitgetest door haar op Birgit).

Ik ga maar eens naar die therapeut en als dat ook niet werkt ga ik echt weer fanatiek aan de slag met die tabletjes om t op te bouwen. Maar die vrouw zei aan de telefoon dat Birgit wel echt verschijnselen had die ze misschien kon verhelpen, zeker ook omdat ik veel stress tijdens de zwangerschap heb gehad...

Tis allemaal wat he dat slaap gedoe.. pff mijn vriend zei al: we pakken r wel terug als ze een jaar of 18 is en een nacht is wezen stappen ;-) haha

Evelien

Hoi allemaal,
Wat zijn wij toch vreselijke bofkonten..haha
Onze Lieve slaapt al vanaf dag 3 door!!!
Ze is hooguit eens wakker als ze wat verkouden is, of ziek, maar verder dus nooit..
Slaapt keurig van 8 tot 8..
Nu lees ik hier ook over het kwijt zijn van de speen, maar ook daar hebben we nooit last van .We hebben aan de speen zo'n Koeka doekje..
Werkt super, want al vanaf dat ze net een half jaar was, pakt ze het doekje zelf, en doet de speen weer in haar mond!
Zag er toen heel wijs uit, maar zo makkelijk!
Dat doekje vind je natuurlijk als kind veel makkelijker terug in je bed dan alleen zo'n klein speentje..Een echte aanrader dus.
En allemaal veel suc-6 met de geebroken nachten..lijkt me zo zwaar hoor..Wij hebben drie kids, en eigenlijk nooit mogen klagen..
Alleen met ziek zijn hoor je ze..soms..
Gr Rina

Terug
Bovenaan