A
Anoniem
Guest
Zijn jullie kindjes ook weleens echt driftig? Tsjonge joran laat de laatste dagen een paar flinke staaltjes drift zien! Stteds rond 18:00 u dan is hij heel moe. maar vandaag had ik hem rond 17:30 uit zijn bedje gehaald, legde hem in de box en boos dat hij werd! was gewoon duidelijk geen verdriet maar echt een driftig kindje!! ik probeerde het een beetje te negeren en toen ging hij eventjes spelen, maar daarna weer superdriftig! Heel boos huilen en heen en weer wippen op zijn armpjes. Ook gooit hij dan helemaal zijn hoofd naar achteren. Drama ten top. Als je hem tijdens zo'n bui vast hebt zet hij zich helemaal af tegen je borst en maar trappelen met die beentjes. Tot nu toe negeer ik het zoveel mogelijk of ik praat wat tegen hem aan van: och ventje toch...Ik had nooit verwacht dat ik al zo snel zou moeten gaan 'opvoeden'. Pff...
Ben beneiuwd hoor, of jullie kindjes ook al zo driftig kunnen doen. De kraamhulp zei destijds al dat we vast heel wat met hem te stellen zouden krijgen haha
X Susan
Ben beneiuwd hoor, of jullie kindjes ook al zo driftig kunnen doen. De kraamhulp zei destijds al dat we vast heel wat met hem te stellen zouden krijgen haha
X Susan